ناگل زمان: شروع دوباره بعد از جام جهانی آسان نیست

به گزارش “ورزه سه”، بایرن مونیخ فردا در جام حذفی آلمان به مصاف ماینتس می رود. دیداری خارج از خانه که در مرحله یک هشتم نهایی این رقابت ها برگزار می شود.

بازی فردا مقابل ماینتس
بازی بزرگی است و فقط برنده در جام می ماند. می خواهیم در جام حذفی ادامه دهیم. این همیشه هدف ما بوده است. چون یک بازی حذفی است، انگیزه ما فوق العاده بالاست. و من حدس می زنم تیم مقابل با انگیزه زیادی مقابل ما بازی کند.

آیا کانسلو فردا مقابل ماینتس از ابتدا شروع خواهد کرد؟
او از نظر بدنی آماده است و روی کاغذ می تواند بازی کند. هنوز مطمئن نیستم. ما بازیکنان زیادی آماده داریم. هنوز تصمیم نگرفتم.


سرویس خبر شماره: 1867918
12 فوریه 1401 در 00:17
96

1نقطه نظر

بایرن در حالی به مصاف ماینتس می رود که به دلیل عملکردش در دیدارهای بعد از جام جهانی با انتقادات زیادی مواجه است. باواریایی ها در سه بازیی که از زمان شروع مجدد فصل انجام داده اند، بدون برد هستند.

وضعیت مصدومیت در بایرن مونیخ
گورتزکا به تیم بازگشته است. کیمیش از ناحیه زانو درد دارد اما شرایطش بهتر است و می تواند بازی کند. زومر هم مشکلات عضلانی دارد اما می تواند بازی کند. اوپامکانو نیز دیروز استراحت کرد و اکنون شرایط خوبی دارد و فردا در اختیار ما خواهد بود.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ به انتقاد از عملکرد ضعیف تیمش در بازی های اخیر پاسخ داد و جام جهانی را دلیل اصلی مشکلات این تیم دانست.

ناگل زمان: شروع دوباره بعد از جام جهانی آسان نیست

البته او ترجیح می دهد در سمت راست بازی کند تا در سمت چپ. او توانایی زیادی برای حرکت از جناحین به وسط دارد، او یک شوتزن است و سانترهای خوبی ارسال می کند.

انتقال کانسلو از منچسترسیتی
این انتقال پس از بازی مقابل فرانکفورت به طور غیرمنتظره ای اتفاق افتاد. تا حالا حتی باهاش ​​حرف نزده بودم. حسن صالح حمیدزیچ گفت فرصتی پیش آمده که باید از آن استفاده کنیم. البته من و حسن قبلاً در مورد او صحبت کرده بودیم. کنسلو می تواند در پست های زیادی بازی کند و یک مدافع کناری تهاجمی است.

افت عملکرد بایرن مونیخ پس از جام جهانی
من قبلاً چندین بار گفته ام که می دانستیم تیم مشکل دارد. اکنون تلاش می کنیم با ایجاد تغییراتی شرایط را به حالت قبل برگردانیم. در حال حاضر روی آن کار می کنیم. پس از چنین جام جهانی، ترک آن آسان نیست. اما من خوشبین هستم و امیدوارم فردا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.



مجله اخبار فوتبال خارجی

شاگردان ناگلزمن با سه تساوی مقابل لایپزیگ، کلن و فرانکفورت در حال حاضر با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول بوندسلیگا هستند و هر لحظه ممکن است برتری مقابل یونیون برلین را از دست بدهند.

1797082