ناگل زمان: نیمه دوم عالی نبود، اما ما شایسته پیروزی بودیم


سرویس خبر شماره: 1838356
آگوست 23, 1401 @ 11:27 ب.ظ
1.7 هزار امتیاز خبر|

6نقطه نظر

در نیمه دوم سعی کردیم توپ را حفظ کنیم و بازی را کنترل کنیم، در بازی های آخر در ضد حمله گل های زیادی دریافت کردیم زیرا تا آخرین لحظه به دنبال گل های بیشتری بودیم. اما امروز در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و دروازه خود را بسته نگه داریم. . این سوال بسیار مهمی است نیمه دوم خوب نبود اما مستحق این پیروزی بودیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بایرن مونیخ در هفته دوم بوندسلیگا 2022-2023 در خانه خود یعنی آلیانز آرنا میزبان وولفسبورگ بود تا اولین بازی خانگی این فصل را انجام دهد. شاگردان یولیان ناگلزمن موفق شدند با ارائه یک بازی برتر حریف را به راحتی شکست دهند و 2 بر صفر به برتری برسند.

در پایان یولیان ناگلزمن که تیمش در پایان هفته دوم 6 امتیاز ممکن را کسب کرد، اعلام کرد: از ربع ساعت اول بازی راضی نبودم. پاس های ما خیلی قطع شد و توپ دوم را از دست دادیم.اما در ادامه فاز خیلی خوبی داشتیم و به درستی گل خوردیم و از حریف پیش افتادیم.

در مورد گورتزکا باید بگویم که امروز اولین بازی او پس از مدتی مصدومیت بود و بازگشت به شرایط عادی زمان می برد. به او زمان کافی می دهم تا خوب آماده شود. سه هفته بعد، متوجه خواهیم شد که لئون واقعا چقدر آماده شده است. نمی تونی هر روز ازش بپرسی چطوری؟

موسیالا بازیکنی متواضع است که همیشه می خواهد یاد بگیرد و پیشرفت کند. خیلی خوشحالم که هواداران امروز ایستادند و او را تشویق کردند. امیدوارم جمال در آینده مثل بازی امروز بازی کند و گل های بیشتری بزند.»



مجله اخبار فوتبال خارجی

در مورد توماس مولر، او یک فوتبالیست با تجربه بی نظیر است. یک هافبک کنجکاو که هرگز از تجربیات جدید و پیشرفت نمی ترسد. من واقعا از عملکرد توماس در بازی امروز خوشحالم.

یولیان ناگلزمن، سرمربی بایرن مونیخ پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل وولفسبورگ و دومین برد در دو هفته ابتدایی فصل جدید بوندسلیگا، گفت که از عملکرد بازیکنانش راضی است.

جاشوا زیرکزی به دلیل بیماری بازی امروز را از دست داد. سرژ گنابری هم مشکلات عضلانی داشت و نمی توانست خوب بدود و به همین دلیل در بین دو نیمه تعویض شد.