نباید با عارف غلامی برخورد می شد/ اشتباهات داوری علیه استقلال علنی شد

بازی استقلال مقابل فولاد را چگونه تجربه کردی؟
به نظر من استقلال مقابل فولاد خوب بازی کرد و مستحق برد بود اما به هر حال اشتباهات داوری مانع از پیروزی این تیم شد. با تمام این اوصاف با توجه به فاصله کم مدعیان لیگ، فکر می کنم استقلال همیشه باید برای برد وارد زمین شود و اصلا به تساوی فکر نکند.

آیا استقلال پتانسیل قهرمانی را دارد؟
به نظر من این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد اما امسال رقابت تنگاتنگی است و استقلال باید تلاش کند تا از این رقابت تنگاتنگ جلو بیفتد.

به نظر من کمیته داوران نباید از داورانی که به وضوح سوت می زنند برای بیان هویت خود استفاده کند و آنها را کنار بگذارد. به خدا این اشتباهات داوری ظلم به استقلال است. چرا باید کمتر اشتباهات داوری به نفع استقلال باشد و تیم های دیگر بیشترین سود را ببرند. 99 درصد اشتباهات داوری روی استقلال است و آن اشتباهات دیگر خیلی واضح است.

رابطه کی روش و ساپینتو خوب است. آیا این رابطه می تواند به نفع استقلال باشد؟
به نظر من این دو می توانند به هم کمک کنند و به هر حال ساپینتو تجربه زیادی دارد که می تواند از نظر فکری به کی روش کمک کند و این رابطه در کل برای هر دوی آنها خوب است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

نظر شما در مورد ساپینتو چیست؟ دو جلسه محرومیت شامل سرمربی استقلال شد
ساپینتو فردی احساساتی است و آقای طاهری در بازی با گل گهر خیلی خوب او را کنترل کرد و در من تو من ها موفق شد. اما به نظر من وقتی او از نظر فنی اجرا می کند، نیازی به اینهمه بی قراری در حاشیه نیست. استقلالی ها مدیرعامل و سرپرست دارند و حتما مسائل خارج از زمین را پیگیری می کنند و بهتر است سرمربی روی عملکرد فنی تیم تمرکز کند.

علی فتح الله در خصوص اشتباهات داوری مقابل استقلال موضع گیری کرد و گفت: چرا باید مدام اشتباهات داوری علیه استقلال انجام شود؟ مدیرعامل سابق استقلال در گفت و گو با خبروزی در این باره گفت:

عارف غلامی نیز چند روزی از حضور در تمرینات و مسابقات استقلال محروم شد.
عارف بازیکن استقلال است و هواداران او را دوست دارند اما اگر قرار بود دعوا شود باید با هر بازیکنی در لیگ دعوا می شد نه فقط عارف غلامی. ضمن اینکه باید قدر بازیکنان استقلال را بدانیم و از آنها حمایت کنیم.

از اشتباهات داوری مقابل استقلال صحبت کردید. شما بیشتر در مورد آن صحبت کنید.