نتایج تیم پرسپولیس 3-0 می شود؟ / قرمزها در پرونده این بازیکن جنجالی به چه مدرکی امیدوارند؟

پیش بینی می شود هیچ گاه این اتفاق برای تیم پرسپولیس رخ ندهد. در واقع باشگاه پرسپولیس مدعی است قبل از عقد قرارداد با اسدبیگی تحقیقات لازم را در این زمینه انجام داده و سوگندنامه این بازیکن مبنی بر عدم قرارداد با باشگاه ذوب آهن نیز موجود است.

این جلسه در کمیته اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار شد و اعضای این کمیته نظرات وکلای مربوطه را شنیدند.

در صورتی که حضور سینا اسد بیگی در ترکیب پرسپولیس غیرقانونی تلقی شود، نتایج تیم پرسپولیس با استفاده از این بازیکن 3 بر صفر به سود تیم های مقابل اعلام می شود. این اتفاق فصل گذشته برای تیم گل گهر افتاد و این تیم در سه بازی استقلال – پیکان و سپاهان با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

در این صورت اگر حضور سینا اسد بیگی در تیم پرسپولیس غیرقانونی باشد، این بازیکن محروم و جریمه می شود. چون سینا اسد بیگی متعهد شده که با باشگاه ذوب آهن قرارداد نبندد.

اعتراف گرفتن از بازیکن پرسپولیس برگ برنده این پرونده است و استعلامات سازمان لیگ نمی تواند کمکی به پرسپولیسی ها در این مورد کند زیرا لیگ سازمان لیگ فصل گذشته به بازیکنان خارجی اجازه حضور در ترکیب گل گهر را داده است. اما قانونی وجود دارد که می گوید مسئولیت صحت مدارک ارائه شده بر عهده باشگاه است و در صورت اثبات خلاف آن، عواقب قانونی جعل مدارک بر عهده باشگاه است.



سرویس داخلی اخبار فوتبال