نتایج جدیدترین گمانه زنی ها در مورد ترکیب پرسپولیس

عمری بازی می کند. سروش میاد بیرون؟
اگر قرار باشد از سیستم 1-1-4-4 استفاده شود، محمد عمری – که مس کرمان را برای آمادگی کامل در دربی حذف کرد – احتمالا پشت سر مهدی عبدی در ترکیب اصلی خواهد بود. ضمن اینکه اگر قرار بر این باشد که یحیی ارنج سه بازی قبلی را در مرکز زمین انجام دهد و احتیاط را در اینجا کنار بگذارد، زوج سرلک – سروش پشت سر عبدی و عمری بازی خواهند کرد و البته سروش هم بازی خواهد کرد. وظیفه دارند دفاعی

در عین حال به نظر می رسد هر تیمی که در خط هافبک پرسپولیس و عمری بازی کند و مثلا عالیشاه مهاجمان فانتوم باشند، علی نعمتی از تیم کنار گذاشته می شود چرا که یحیی باید به وحید امیری نقش آفرینی کند. دفاع چپ، پس با توجه به بازگشت پورعلی گنجی در میانه خط دفاعی، جایی برای برکت نخواهد گذاشت.

سرمربی پرسپولیس برای شهرورد در معرض انتخاب های مهم و حساسی قرار گرفته است.

نتایج جدیدترین گمانه زنی ها در مورد ترکیب پرسپولیس

همچنین کمال ویژگی مهمی دارد که می تواند یحیی را راضی به بازی با او کند. با توجه به نوع تمرین پرسپولیس که بر مرکز و عبور از جناحین تاکید دارد و با توجه به توانایی کمال در حمله و استفاده از نقاط کور خط دفاعی حریف و حضور به موقع او در دور دوم، این احتمال وجود دارد که او مانند بازی خارج از خانه بازی خواهد کرد. شاید زوج کمال- سرلک را در میانه میدان ببینیم که در این صورت احتمالا سروش در ترکیب نخواهد بود و عمری به عنوان مهاجم سایه با سیستم 1-1-4-4 بازی می کند.

احتمال استفاده از کمال؟
سقعدنیا با وجود اینکه تنها دقایقی مقابل مس بازی کرد و مقابل مس رفسنجان و ملوان مصدوم شد، اما با توجه به تجربه حضور در دربی های مختلف و درک شرایط این بازی، این احتمال وجود دارد که از سینا اسدبیگی پیشی بگیرد. به ترکیب اولیه می رسد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یحیی گل محمدی کار سختی را پیش روی خود دارد تا با توجه به شرایط و سیستم بازی استقلال، بهترین استراتژی، بهترین سیستم و بهترین تیم متشکل از آماده ترین و با انگیزه ترین بازیکنان را انتخاب کند.

چه سیستمی؟
اگرچه پرسپولیس در سه بازی اخیر خود سه بازی را با سیستم 1-1-4-4 برده است، 7 گل زده و موقعیت های زیادی ایجاد کرده است، اما بازی با استقلال شرایط متفاوتی دارد و نمی توان با قطعیت گفت که کدام سیستم است. یحیی استفاده خواهد کرد. همچنین امکان استفاده از سیستم 2-4-4 یا 1-3-2-4 برای رویارویی با استقلال وجود دارد، اما به نظر می رسد کسانی که دوست دارند تیم محبوب خود را با دو مهاجم در این بازی ببینند، می بینند که بازیکنان چقدر تمایل دارند. با یحیی قهر می کنند، مگر اینکه خیلی جسور باشد.

1790691

محتاط یا بی پروا؟
گل محمدی اگر بخواهد سالم بازی کند و نتیجه نگیرد مورد انتقاد شدید هواداران قرار می گیرد و همه به او حمله می کنند، چرا می ترسی؟ با این حال هیچ کس نمی داند که او در سر یحیی چه می گذارد. آیا برای پیروزی بی باک و بی باک با حریف روبرو می شود یا همیشه جانب احتیاط را در نظر می گیرد و با فکر به سمت دروازه حریف می رود؟


سرویس خبر شماره: 1922190
آوریل 31, 1402 در 10:51
112.8K امتیاز خبر|

58نقطه نظر

یحیی دربی را چگونه شروع می کند؟

چه 20 نفری؟
کار سخت یحیی شروع شده است. چرا که با توجه به اینکه تیم او نه مصدوم است و نه درمانده برای رویارویی با رقیب سنتی، خط کشی زیر یکی دو بازیکن معروف و انتخاب لیست 20 نفره سخت خواهد بود. پرسپولیس بدون بازیکنان امید 22 بازیکن شناخته شده و آماده برای این بازی دارد که یحیی باید دو نفر از آنها را به خدمت بگیرد. شاید یکی از آنها سیامک نعمتی باشد که به تازگی از مصدومیت برگشته است اما نفر دوم کیست؟ آیا یکی از مهاجمان از خط عبور می کند یا نام ضعیف ترین تیم وحدت حنانوف کشیده می شود؟

مگر اینکه سروش در بالای مثلث هافبک و با سیستم 1-3-2-4 مقابل دو هافبک دفاعی بازی کند که در این صورت مادام العمر از بازی خارج خواهد شد، زیرا بعید است یحیی بدون کلاسیک وارد این مسابقه شده باشد. مهاجم چون او می خواهد در این بازی پیروز شود و هر چقدر هم که مراقب باشد، حداقل یک مهاجم نوک را در زمین خواهیم دید.



مجله اخبار فوتبال داخلی