نتیجه اعتراضات سریالی نساجی; علیرضا فغانی

بدون شک انتخاب فغانی به عنوان داور برجسته بین المللی فوتبال برای مسابقات نساجی و مس کرمان تصمیم بسیار خوبی از سوی کمیته داوران برای پاسخگویی به اعتراض مسئولان تیم شمالی است. بنابراین با حضور فغانی در خط هافبک قائم شهر از حواشی احتمالی این بازی کاسته می شود و هر دو تیم می توانند از قضاوت بین المللی و حرفه ای استفاده کنند.

باید بگویم؛ دیدار تیم های نساجی و مس کرمان از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 19 دوشنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

حالا کمیته داوران برای پایان دادن به حاشیه ایجاد شده از سوی باشگاه نساجی، به سرشناس ترین داور کشور برای قضاوت بازی این هفته تیم شمال سپرد. علیرضا فغانی که چند روزی است در ایران حضور دارد و دیدار هفته گذشته سپاهان و فولاد را سوت زد، این هفته به قائم شهر سفر می کند و دیدار نساجی و مس کرمان را قضاوت خواهد کرد.

مسئولان باشگاه نیز بیانیه‌های متعددی منتشر کرده‌اند و بازیکنان و سایر اعضای تیم نیز در گفتگوهای متعدد علیه داوران به جبهه رفته‌اند. اعضای تیم نساجی به عدم انتخاب داوران بزرگ برای دیدارهای این تیم اشاره کردند.


سرویس خبر شماره: 1842019
13 سپتامبر 1401 @ 11:46 ق.ظ |
1.8K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، طی روزهای گذشته اعضای تیم نساجی مازندران به قضاوت های داوران در آخرین دیدارهای خود به شدت اعتراض کرده اند. حتی حمید مطهری، سرمربی نماینده قائم شهر نیز در یک برنامه تلویزیونی حاضر شد و به صراحت داوران را مورد خطاب قرار داد و از داوری گلایه کرد.

داور مطرح فوتبال ایران دیدار نساجی و مس کرمان را قضاوت خواهد کرد.

نتیجه اعتراضات سریالی نساجی;  علیرضا فغانی