نجات سرمربی آمریکا از توطئه ریناس

در حالی که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال ایالات متحده مشکلی برای بازگرداندن بارهالتر در شرایط فعلی ندارد، اما این پروژه برای مدتی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. آنها به دنبال یک مدیر ورزشی جدید پس از جدایی ارنی استوارت هستند. فردی که بتواند پروژه سرمربیگری را بلافاصله پس از شروع کار تکمیل کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق بیانیه فدراسیون فوتبال ایالات متحده: “گرگ برهالتر همچنان کاندیدای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی مردان ایالات متحده است، بر اساس اجماع کارشناسان مبنی بر اینکه منع قانونی برای استخدام او وجود ندارد.”

1832037

کلودیو رینا، هافبک سابق تیم ملی آمریکا که از لطف لطفی برهالتر به پسرش جیووانی در جام جهانی ناراحت بود، با فدراسیون فوتبال آمریکا تماس گرفت و پرونده مذکور را راه اندازی کرد. رابطه این دو به شدت تیره به نظر می رسد. برخلاف برهالتر، خانواده رینا در پیشبرد روند تحقیقات همکاری چندانی ندارند. گفته می شود که دروازه بان سابق آمریکا در تلاش است تا از نفوذ خود برای درمان بهتر پسرش در تیم ملی استفاده کند.

1832036

اما بر اساس گزارشی که اخیرا توسط یک رسانه آمریکایی منتشر شده، بازگشت گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی آمریکا منع قانونی ندارد. سرمربی سابق تیم ملی آمریکا با این تحقیقات همکاری کامل داشته و فدراسیون فوتبال آمریکا تاکید کرده است که او همچنان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی این کشور است.

منابع آگاه از بازگشت احتمالی گرگ برهالتر به نیمکت تیم ملی آمریکا خبر می دهند.

نجات سرمربی آمریکا از توطئه ریناس


سرویس خبر شماره: 1895640
22 مارس 1401 در 23:13 |
2.9 هزار |

1نقطه نظر

او می تواند دوباره سرمربی تیم ملی کشورش شود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، شرکت حقوقی مستقل Alston & Byrd Investigations برای تحقیق در مورد حادثه ای در سال 1991 استخدام شده است که گرگ برهالتر و همسر فعلی او روزالیند را درگیر کرده است. او به خشونت علیه همسرش مجرم شناخته شد و همین موضوع بحث تمدید قراردادش را تحت الشعاع قرار داد.