نجاریان و رضاوند هرگز نباید معامله شوند/ چرا ستاره هایمان را با بازیکن 36 ساله استقلال عوض کنیم!

وی ادامه داد: با توجه به هزینه هایی که انجام داده و بازیکنانی که جذب کرده است، از فولاد غیر از قهرمانی انتظاری نمی توان داشت وگرنه امسال می توانست با همان بازیکنان فصل قبل چهارم یا پنجم شود. بنابراین لازم است فولاد فقط به قهرمانی فکر کند تا هواداران این تیم از این موفقیت خوشحال شوند.

این پیشکسوت فوتبال در خصوص معاوضه مجتبی نجاریان با آرش رضاوند از استقلال تهران گفت: این تبادل خوب نیست چرا که نجاریان، حردانی و بازیکنانی که در خوزستان گل می زنند و در کشور ارتقا می یابند باید بمانند و در فوتبال استان کمک کنند. . من این مبادله را به نفع فوتبال خوزستان نمی دانم و انتظار می رود فولاد دارایی های خود را از آکادمی حفظ کند تا ردپایی از بازیکنان خوزستانی در فولاد بماند. دادن بازیکنان خوزستانی به استقلال تهران و سپس جذب وریا غفوری 36 ساله به صلاح نیست.

سالمی در نهایت با بیان اینکه امسال لیگ سختی داریم و چندین تیم بزرگ تعطیل شده اند، گفت: زیبایی لیگ برتر این است که رقابت وجود دارد و قرار نیست هر سال پرسپولیس یا استقلال قهرمان شوند. ” اگر اینطور باشد لیگ برتر دیگر جذابیتی ندارد و خدای نکرده فولاد یا گل گهر امسال قهرمان شوند تا لیگ جذاب بماند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

حسن سالمی در خصوص تیم فوتبال خوزستان گفت: نزدیک به 90 درصد از تیم فصل بیست و دوم خوزستان را بازیکنان و مربیان غیر بومی و بازیکنان خارجی تشکیل می دهند که این نوید را می دهد که نکونام در آسیا به نتیجه برسد. و لیگ برتر و به نظر من چشم انداز این سرمربی قهرمانی در لیگ برتر است.