نزدیک شدن باشگاه لیگ برتر به منچستریونایتد بر سر جذب میسون گرینوود – اخبار و نقل و انتقالات من یونایتد

آکادمی منچستریونایتد در فصلی که در غیر این صورت یک فصل ناامیدکننده بود، به هواداران شادی زیادی بخشید. اکنون، ممکن است به خوبی به تیم اول کمک کند تا کتاب های خود را نیز متعادل کند.

افرادی مانند کوبی ماینو، الخاندرو گارناچو، و اسکات مک تومینای همگی در یک راه بزرگ قدم گذاشته اند تا نتایج مثبتی را زیر نظر اریک تن هاگ به دست آورند.

مارکوس راشفورد در بهترین حالت خود نبوده است، اما گزارش شده است که INEOS قصد دارد این فوق ستاره بومی را برای آینده قابل پیش بینی در اولدترافورد نگه دارد. با این حال، یک محصول آکادمی با استعداد وجود دارد که به طور قطع راه خود را برای همیشه از یونایتد در تابستان جدا خواهد کرد.

میسون گرین‌وود که خود را در حال معامله در لالیگا با ختافه می‌بیند، پس از پایان دوره قرضی‌اش در پایان فصل، تصمیم دارد به منچستر بازگردد.

این مرد انگلیسی با زدن 8 گل و 6 پاس گل در لیگ برتر اسپانیا در این فصل، اعتماد به نفس و توانایی خود را برای ضربه زدن از هر نقطه در داخل و اطراف محوطه جریمه با ختافه به دست آورده است.

با این حال، بعید است به دلایل خارج از زمین، او به ترکیب اصلی یونایتد اضافه شود.

تعدادی از باشگاه ها در سراسر اروپا، از جمله یوونتوس و بارسلونا، پیش از پنجره تابستانی با این بازیکن 22 ساله مرتبط شده اند. حالا به نظر می رسد یک تیم لیگ برتری نیز برای دریافت خدمات او به رقابت پیوسته است.

طبق گفته تیم تاک، یک “تیم ناشناس لیگ برتر” درباره احتمال جذب گرینوود تحقیق کرده است.

چنین تلاشی، چه رسد به خود حرکت، به شدت توسط بسیاری از طرفداران و کارشناسان به طور یکسان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به این ترتیب، این احتمال وجود دارد که گرین وود باید به بازسازی حرفه خود در خارج از کشور ادامه دهد. در این مرحله، به نظر می رسد یوونتوس در رقابت برای مهاجم همه کاره پیشرو است.

صرف نظر از جایی که او نقل مکان می کند، یونایتد امیدوار است که هزینه قابل توجهی برای فارغ التحصیل آکادمی خود دریافت کند.

غول های لیگ برتر به دلیل قوانین PSR لیگ برتر در وضعیت مالی نامطلوبی قرار می گیرند، به این معنی که ممکن است مجبور شوند برخی از بازیکنان ستاره خود را برای افزایش بودجه نقل و انتقالات خود بفروشند. در چنین شرایطی، گرین وود ممکن است بسیار مفید باشد.


آیا می خواهید اولین کسی باشید که اخبار منچستریونایتد را می شنوید؟ برای به‌روزرسانی‌های مهم و با دقت انتخاب شده، به کانال واتس‌اپ ما بپیوندید: https://bit.ly/United-Breaking-News.

https://thepeoplesperson.com/2024/04/30/premier-league-club-approach-man-united-over-signing-mason-greenwood-279571/ منبع: