نساجی بدون 2 بازیکن مقابل نفت مسجد سلیمان

حمید مطهری در این چند روز تلاش زیادی کرد تا تیمش را به وضعیت روحی و روانی خوب برگرداند و حتی یک شام با همه بازیکنان ترتیب داد تا همه باخت مقابل استقلال را فراموش کنند و در ادامه بازی نیز نمایش خوبی را به اشتراک بگذارند. دوره . .

نساجی پس از رویارویی با استقلال حالا آماده میزبانی از نفت مسجد سلیمان است. این دیدار در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر برگزار می شود.

نساجی بدون 2 بازیکن مقابل نفت مسجد سلیمان


سرویس خبر شماره: 1845803
8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:10 ق.ظ |
1.7 هزار |

1نقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی امیدوار است به لطف باخت 3 بر 1 مقابل استقلال این بازی را با برد به پایان برساند تا بتواند یک امتیاز خوب و شرایط روحی خوبی کسب کند. شاگردان حمید مطهری در آخرین بازی خود در ورزشگاه شهید وطنی دو گل به مس کرمان زدند و امیدوارند این اتفاق خوب در بازی با نفت مسجد سلیمان نیز تکرار شود.

اما نساجی در شرایطی خود را برای میزبانی از نفت مسجد سلیمان آماده می کند که دو بازیکن تاثیرگذار خود را در این بازی در اختیار نداشته باشد. صابر حردانی که در آخرین بازی های نساجی به عنوان دفاع راست بازی می کرد به دلیل مصدومیت نمی تواند تیم نساجی را همراهی کند. او مقابل استقلال به دلیل مصدومیت تعویض شد. ضمن اینکه اکبر صادقی به دلیل مصدومیت نمی تواند نساجی را در این دیدار همراهی کند. البته نساجی جانشینانی برای این دو بازیکن روی نیمکت دارد و به نظر می رسد بدون دغدغه بازی را با نفت مسجد سلیمان آغاز کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی