نساجی مازندران و ساکت الهامی امضا در یک ژست

باشگاه نساجی و ساکت الهامی در آستانه عقد قرارداد هستند و همکاری آنها وارد سومین سال می شود.

نساجی مازندران و ساکت الهامی امضا در یک ژست

سوء تفاهم پس از قهرمانی در جام حذفی آن را خراب کرد. ساکت الهامی که در هنگام عصبانیت کمی کنترل خود را از دست می دهد و البته در این فصل بسیار پیشرفت کرده است، پس از باخت به مس در رختکن تیم حرف هایی زد که به گوش مالک باشگاه رسید و این سوءتفاهم پایان یافت. همکاری بین طرفین حتی اگر فصل هنوز 4 هفته بود! ساکت الهامی در فصل بعد از نساجی با هواداری که بودجه اش خیلی کمتر از نساجی بود و تماشاگر نداشت، دهم شد و به نیمه نهایی جام حذفی راه یافت. اما نساجی در رده سیزدهم ایستاد و با 44 گل لقب ضعیف ترین خط دفاعی پس از نفت مسجد سلیمان را دریافت کرد و به عقیده بسیاری شاید اگر بازی ها یکی دو هفته دیگر ادامه می یافت، نساجی در خطر سقوط به پایین ترین سطح قرار می گرفت. دسته بندی. . نساجی در جام حذفی تیم های فجر سپاسی – آلومینیوم و پیکان را شکست داد و به عنوان هوادار به نیمه نهایی جام حذفی رسید اما در نیمه نهایی استقلال 4 گل خورد و حذف شد و نتوانست افتخار فصل گذشته را تکرار کند.

اولین مذاکرات با ساکت الهامی برای عقد قرارداد با این مربی که در سال های ابتدایی سرمربیگری دو عنوان قهرمانی را کسب کرده بود، انجام شده و به نظر می رسد قرارداد طرفین به زودی امضا شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1941535
12 ژوئن 1402 در 2:13 ب.ظ
2.7 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

نساجی پس از خداحافظی با کارلوس هرناندز اسپانیایی، اکنون در تلاش است تا سوءتفاهم گذشته را فراموش کند و سکوت الهام بخش را بازگرداند. تشویق های بی صدا بلند و الهام بخش در دیدار هوادار و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی که اشک مربی را درآورد، به این معناست که نساجی بهترین انتخاب از دید تماشاگران است. با این حال، به نظر می رسد ساکت الهامی این بار ماموریت سخت تری نسبت به حفظ تیم در لیگ برتر یا قهرمانی در جام حذفی خواهد داشت، زیرا حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا در راه است. بازی و هواداران و در واقع. همه اهالی فوتبال انتظار دارند نساجی باید در این بازی ها حضور شایسته ای داشته باشد و اعتبار خود را حفظ کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ساکت الهامی در فصل اول در نساجی به جای مجید جلالی موفق شد این تیم را در هفته های سخت در جدول لیگ برتر نگه دارد و در نهایت سهمیه فوتبال مازندران را در این رقابت ها حفظ کرد. اما این مربی در دومین فصل حضورش در نساجی کار بزرگی انجام داد. کاری بی سابقه در تاریخ بیش از 60 سال صنعت نساجی. مازنی با هدایت این مربی با غلبه بر دو تیم لیگ برتری آرمان گهر و مس و سه تیم لیگ برتری گل گهر، استقلال و آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی شد و به همین دلیل یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده