نساجی – مس با حضور تماشاگران در کرج

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، نساجی که آخرین بازی خانگی خود در لیگ برتر را مقابل فولاد در ورزشگاه امام رضا مشهد انجام داد، این بار بازی های خانگی خود را به ورزشگاه انقلاب کرج منتقل کرد تا از حضور تماشاگران در این بازی استفاده کند. برای دو بازی خانگی آینده تا پایان بازی های لیگ برتر در این ورزشگاه به میدان می رود.

دیدار نساجی مازندران با مس با حضور تماشاگران با اعلام باشگاه مازنی در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می شود.

با اعلام باشگاه نساجی مازندران، 3500 تماشاگر در مازنی می توانند برای خرید بلیت این دیدار فکر کنند و بلیت بازی به صورت دستی در مقابل ورزشگاه به تماشاگرانی که کارت شناسایی و تزریق واکسن خود را به فروشنده بلیت و 500 A ارائه دهند، فروخته می شود. همچنین صندلی برای تماشاگران تیم مس رفسنجان در نظر گرفته شده است.

این دیدار از ساعت 19:30 در ورزشگاه انقلاب کرج آغاز می شود که با اعلام باشگاه نساجی برای فروش بلیت به تماشاگران دو تیم و ورود تماشاگران نساجی از ساعت 15 آغاز می شود. از دروازه اصلی عبور خواهد کرد. دیدار دو تیم در سرچشمه با نتیجه 2 بر یک به سود نساجی به پایان رسید. اما بازی برگشت دو تیم در حالی برگزار می‌شود که مس با 38 امتیاز پنجمین جدول و نساجی با 10 امتیاز کمتر در رده دهم جدول قرار دارند و نساجی قهرمان جام حذفی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1823414 |
19 ارديبهشت 1401 ساعت 10:11 |
247 امتیاز خبر|

0نظرات