نسخه اصلاح شده دمبله؛ بهترین پاسور سال!

در شبی که بارسا برای پیروزی مقابل سویا ناامید بود، پدرو تنها گل سه امتیازی تیمش را با پاس دقیقه 72 عثمان دمبله به ثمر رساند. این هشتمین پاس گل ستاره فرانسوی در سال 2022 است که او را به بهترین ارائه دهنده پاس گل در سال 2022 در بین 5 لیگ برتر فوتبال اروپا تبدیل می کند.

هشتمین پاس گل دمبله در شرایطی رقم خورد که هیچ بازیکنی از ژانویه 2022 در پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا موفق به زدن بیش از 6 پاس گل نشده است.



مجله اخبار فوتبال داخلی

دمبله بیشترین پاس گل را در سال 2022 با پاس گل هایی که امشب داده است، به خصوص بازیکنان 5 لیگ برتر اروپا به ثبت رسانده است.


سرویس خبر شماره: 1817972 |
15 فروردين 1401؟ 10:51 |
3,140 امتیاز خبر|

0نظرات

ژاوی از یک بازیکن عصبانی ستاره ساخت.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، عثمان دمبله به دلیل رفتارهای عجیب و غریب و حاشیه های بی پایان خود در مسیری تاریک قرار گرفت. این راه او را به ترک بارسلونا نزدیک کرد، اما درست در آستانه پایانی تلخ، شاهد تغییر بخت و اقبال به دست ژاوی بودیم.

ژاوی که برای دگرگونی اولیه بارسلونا و خروج تیم از بحران به بازیکنانی موثر نیاز داشت، تصمیم گرفت دمبله را حفظ کند و با کار روی این بازیکن، نسخه جدید و بهبود یافته او را به فوتبال اروپا نشان داد. نسخه ای که عثمان را دوباره به یک ستاره محبوب تبدیل کرد با طرفدارانی که تا همین اواخر او را هو می کردند.