نسخه جدید بارسلونا در دست ساخت است/ از بازگشت مسی تا خرید ستاره منچسترسیتی

از آنجایی که بارسلونا در آستانه کسب عنوان قهرمانی لالیگا در این فصل است، مدیران نیوکمپ به آینده ای فراتر از این فصل چشم دوخته اند. ماتو مربی فوتبال آلمان وعده تابستان جالبی را داده است زیرا او و همکارانش سخت تلاش می کنند تا تیم را برای فصل آینده و بعد از آن بهبود بخشند.

نسخه جدید بارسلونا در دست ساخت است/ از بازگشت مسی تا خرید ستاره منچسترسیتی

حمله را تقویت کنید

در زیر نگاهی می اندازیم به تصمیمات مختلفی که بارسلونا در هفته ها و ماه های آینده برای اجرای برنامه های کوتاه و بلندمدت خود باید بگیرد.

رویای بازگشت مسی

در مورد اینکه چه کسی می تواند باشگاه را ترک کند تا فضا را در صورت حساب مالی آزاد کند، آنسو فاتی می تواند یک گزینه باشد. او از شرایطش در باشگاه راحت نیست و اگر پیشنهاد خوبی به او برسد، باشگاه آن را می پذیرد.

افراد دیگری مانند فرانک کسیه و اریک گارسیا و تا حدی فران تورس نیز قابل جدا شدن هستند.

یکی از بازیکنان جالب برای مدیران بارسلونا، ماد عبده است که در حال حاضر به صورت قرضی در اوساسونا حضور دارد و فصل خوبی را پشت سر گذاشته است. او به بارسلونا بازخواهد گشت و در این تیم می ماند مگر اینکه پیشنهاد بزرگی از لیگ برتر ارائه شود.

این مقالات را نیز بخوانید:



سرویس اخبار فوتبال خارجی

بارسلونا در حال کار بر روی خریدهای جدید مختلف است اما بزرگترین نام در این لیست لیونل مسی باقی مانده است زیرا این بازیکن آرژانتینی همچنان به احتمال زیاد به باشگاه سابق خود باز می گردد. باشگاه کاتالان مدتی است که روی این موضوع کار می کند و معتقد است که می تواند مسی را بازگرداند، حتی اگر مجبور باشد برای صورت حساب مالی جا باز کند. مسی هنوز پیشنهاد اقتصادی قطعی دریافت نکرده است، ضمن اینکه باید به پیامدهای ورزشی این انتقال نیز توجه شود. بنابراین، این امکان همچنان بسیار پیچیده است و نیاز به کار دارد.

اینیگو مارتینز قرار است به آن ملحق شود

یکی از نزدیک ترین بازیکنان به بلوگرانا، اینیگو مارتینز، مدافع میانی باشگاه اتلتیک است. او یک کاندیدای اصلی برای تقویت خط دفاعی است و به نظر می رسد که مایل به پیوستن به باشگاه با انتقال آزاد در زمانی که قراردادش در بیلبائو در ژوئن به پایان می رسد، است.

ژاوی گوندوغان را می خواهد

در مورد تقویت خط حمله دو نامزد پیشتاز وجود دارد که یکی از آنها ویتور روکه بازیکن برزیلی اتلتیکو پارانانسه است که بارسلونا مدتی است او را دنبال می کند. اما بسیاری از باشگاه های دیگر نیز روکه را می خواهند. دیگری یانیک کاراسکو خواهد بود و بلوگرانا در حال حاضر گزینه ای برای جذب بازیکن بلژیکی با مبلغ 20 میلیون یورو دارند.

برنامه بارسلونا برای گردش

یکی دیگر از بازیکنانی که ژاوی می خواهد بیاورد، ایلکای گوندوگان است، اما آوردن او به این راحتی ها نیست. بارسلونا هنوز قرارداد این بازیکن را امضا نکرده است، اگرچه او در پایان فصل نیز بازیکن آزاد خواهد بود. چند باشگاه دیگر به خصوص در لیگ برتر به او علاقه دارند. او در حال حاضر روی ماه های پایانی فصل منچستر سیتی تمرکز کرده است.

بازگشت عبد