نسخه جدید هافبک پرسپولیس/ ستاره ای که خیلی ها را شگفت زده کرد!

سروش ذاتا بازیکن فانتزی و پاسور است. بازیکنی که جای خالی او در لیست پرسپولیس احساس می شد و فصل گذشته هم نبود، چنین بازیکنی با قدرت بازی بالا در پرسپولیس ظاهر شد. با توجه به الگوی بازی پرسپولیس در این فصل، رفیعی توانایی بازی در چند پست را دارد.

رفیعی یکی از بهترین و آماده ترین بازیکنان تمرین پرسپولیس است و در بازی های این تیم عملکرد بسیار خوبی داشته است. این درخشش باعث شد گل محمدی امید زیادی به این بازیکن داشته باشد و به نوعی خیالش از خط هافبک و بازی راحت شود و همانطور که می دانیم رفیعی پشتوانه همیشگی یحیی در این فصل خواهد بود و روی توانایی های سروش حساب ویژه ای باز کرد. رفیعی که علاقه زیادی به حضور در پرسپولیس داشت تابستان امسال به هدف خود رسید و در فصل آینده انگیزه زیادی برای درخشش خواهد داشت.

سروش رفیعی هافبک فصل گذشته سپاهان پس از مذاکره با مدیران پرسپولیس و توافق با این تیم با قراردادی 2 ساله به تیم سابقش بازگشت تا تجربه حضور در پرسپولیس را برای سومین بار تجربه کند.

جالب اینجاست که رفیعی خیلی سریع در پست جدیدش جا افتاد و نسخه جدید شماره 7 پرسپولیس بیش از یک نفر را غافلگیر کرد. شاید خیلی از هواداران این تیم فکر نمی کردند سروش در 4 بازی ابتدایی پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد و این همه سخت و تلاش کند.



سرویس داخلی اخبار فوتبال

سروش معمولا بازیساز است و پرسپولیس در فصول اخیر نشان داده که با روش 2-4-4 بازی می کند. یعنی دو هافبک دفاعی و دو وینگر. البته رفیعی در پست وینگر هم بازی می کرد و همیشه در پست هافبک دفاعی بازی می کرد. البته سروش می تواند در هافبک دفاعی نیز نقش آفرینی کند به شرطی که در کنار خود یک بازیکن مخرب برای خط هافبک باشد. دقیقا چه اتفاقی در دو بازی اخیر پرسپولیس افتاد و رفیعی در کنار سرلک به زمین رفت و عملکرد خوبی داشت.