نشریه اینستاگرام کلوپ آمریکایی را زیر و رو کرد! (تصویر)


کد اطلاعات: 2052744
14 جولای 1403 در 9:51 ب.ظ.
3.1 هزار |

0نقطه نظر

پست جدید کلوپ در اینستاگرام بسیاری را به فکر انداخت که او می خواهد هدایت تیم ملی آمریکا را بر عهده بگیرد.

نشریه اینستاگرام کلوپ آمریکایی را زیر و رو کرد!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از حذف تیم ملی آمریکا از کوپا آمریکا در مرحله گروهی، کلوپ به عنوان جانشین احتمالی برهالتر مطرح شد. تیم آمریکا در این رقابت ها مقابل پاناما و اروگوئه شکست خورد. تیم هاوارد و الکسی لالاس دو بازیکن سابق تیم ملی آمریکا معتقدند که کلوپ می تواند برای هدایت تیم ملی این کشور پیش از جام جهانی 2026 قانع شود.

کلوپ در 4 جولای در اینستاگرام خود نوشت: “یک روز عالی برای انعکاس در مورد سفرهای من به ایالات متحده با لیورپول. ما اوقات خوبی داشتیم و هواداران ایالات متحده فوق العاده هستند! 4 جولای مبارک!”

آیا این اشاره ظریف به شایعاتی است که او را به سرمربیگری تیم ملی آمریکا مرتبط می کند؟ صرف نظر از این، پیام کلوپ هواداران را هیجان زده کرد.

2050474

حساب کاربری USMNTOnly در این مورد نوشت: یورگن کلوپ به سفر خود به آمریکا در 4 جولای فکر می کند. او در راه است.

مدیر فنی نوشت: یورگن کلوپ، به تیم ملی آمریکا خوش آمدید.

پولیسیک افزود: “تخم مرغ عید پاک برای یورگن کلوپ سرمربی جدید تیم ملی آمریکا!”

Urban DFW گفت: “اگر این یک چشمک نیست، من نمی دانم چیست. کلوپ می خواهد بیاید!!!!”

و در نهایت 910tylxr به این نتیجه رسید: برو کلوپ را ببین، برو پست جدیدش را در اینستاگرام ببین، او در حال درخواست پیشنهاد است.

برهالتر به طور رسمی شغل خود را از دست نداده است، اما آینده او نامشخص است. سرمربی تیم ملی آمریکا متهم به «اتلاف وقت» نسل طلایی این کشور است که بازیکنانی چون کریستین پولیشیچ و جیووانی رینا در آن حضور دارند.

تیم ملی ایالات متحده قبل از بازی بعدی خود در 8 سپتامبر برابر کانادا کمی فکر خواهد کرد. اما هنوز نمی دانیم چه کسی این تیم را هدایت خواهد کرد.

مجله اخبار فوتبال خارجی