نشی به حنیف: ما باید از داور شکایت کنیم نه شما


سرویس خبر شماره: 2020299
21 اردیبهشت 1403 ساعت 11:28 ق.ظ |
377 امتیاز خبر

0نقطه نظر

من بازیکنان پرشوری دارم و سعی می کنند زمین نخورند

رضا نشی سرمربی کوشه طلایی برخلاف عمران زاده معتقد است که قضاوت دیدار مقابل چادرملو تحت تاثیر جو ورزشگاه بوده است.

نشی به حنیف: ما باید از داور شکایت کنیم نه شما

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رضا نشی فوتبالیست ایرانی چندی پیش که اکنون به عنوان سرمربی خوشه طلایی مشهد مشغول به کار است، روز گذشته تیمش در شرایطی بسیار سخت به مصاف چادرملو رفت و آن هم در شرایطی که تنها 13 نفر بودند. بازیکنانی که در فهرست حضور داشتند، توانست این تیم را متوقف کند تا اینکه قبل از ورود به ده دقیقه پایانی، اردکانی گل برتری را به ثمر رساند و پیروز شد. نشی در گفتگوی اختصاصی با “مجله اخبار فوتبال” درباره این دیدار گفت: تیم مقابل ما دیروز تیم متمول و مسلح چادرملو اردکان بود که در جدول رده بندی دوم است و تمام ورزشگاه و کل شهر برای پیروزی در این دیدار بسیج شده بودند و بنابراین ادامه حضور آنها در کورس یک پیروزی برای این مسابقه بود.

وی ادامه داد: دیروز شرایط خاصی بود و با 13 بازیکن و دو بازیکن ذخیره به این دیدار رفتیم. مجروح و معلول زیاد داشتیم. دیروز با سه بازیکن هاوان روبه رو شدم به شرط اینکه قراردادشان 20 میلیون تومان باشد و برای اولین بار به صورت رسمی برای این تیم بازی می کردند. این وضعیت قابل مقایسه با تیمی بود که تمام سرنوشتش به این مسابقه گره خورده بود. شرایط خوب بود اما متاسفانه در دقیقه 30 مصدوم شد و با پای مصدوم بازی را ادامه داد. در صحنه گل بازیکن ما خارج از زمین بود و ده بازیکن بود. قبل از شروع بازی، اشتباهی رخ داد که منجر به گلی شد که داور آن را نگرفت. من برای بچه هایی که این بازی را انجام دادند تحسین می کنم.

2020193

مشکل کمبود بازیکن یکی از بزرگترین مشکلات خوشه طلایی در این فصل بوده و دو سرمربی سابق این تیم فرشاد کرمی و خسرو حیدری همواره از این مشکل گلایه مند بوده اند. نشی در تشریح این وضعیت گفت: آقای وقت کش یکی از افرادی است که تصمیم گرفت این تیم را در مشهد ساماندهی کند و تلاش می کنیم به کار خود ادامه دهیم. هفته گذشته بازی بسیار خوبی مقابل آریو اسلامشهر داشتیم و دیدار دیروزمان مقابل چادرملو هم خوب بود. امیدواریم این روند در 4 بازی باقیمانده این فصل نیز ادامه داشته باشد تا بتوانیم تیم را حفظ کنیم.

وی درباره تعداد نفرات تیمش نیز توضیح داد: نیمی از تیم ما برای بازی دیروز مصدوم یا محروم شدند. لیست ما برای این دیدار به شرح زیر است، برای این مسابقه 13 نفر بودیم که در مجموع به دلایلی در طول فصل از هم جدا شدند، تعدادی مصدوم یا محروم هستند، بنابراین با کمبود مواجه خواهیم شد. اگر می‌توانستیم تغییر کنیم، شرایط خیلی فرق می‌کرد. با این حال در روزی که 10 هزار نفر در ورزشگاه پر از چادر حضور داشتند، بچه های ما با جدیت کار کردند اما کمبود بازیکن باعث شد نتوانیم از پس آن برآییم.

2020194

وی همچنین صحبت های حنیف عمران زاده مربی تیم چادرملو درباره رفتار و قضاوت داور این دیدار را برجسته کرد و گفت: صحنه های مسابقه را مشاهده می کنید. خلاصه بازی رو حتما ببینید قبل از اینکه چادرملو به گل برسه و به نظرم اگه داور حواسش جمع بود آفساید بود. من به داور احترام می گذارم اما واقعاً پنجاه و پنجاه صحنه را به سود چادرملو سوت زد. من این را به امتیاز میزبانی نسبت می دهم و اگر کسی باید از این قضاوت شکایت کند، این تیم ما است. می‌توانستیم بازی را کنترل کنیم تا دست خالی برویم.

سرمربی خوشه طلایی مشهد به وضعیت کوهنوردان در این فصل پرداخت و تاکید کرد: تیم چادرملو انگیزه بالایی دارد و حتی اگر در دیدار مقابل ملاثانی سه امتیاز را به فجر بدهد، وضعیت چادرملو با توجه به شرایط بهتری است. مسابقاتی که در خانه انجام می دهد. . فکر می کنم خیبر شرایط صعود راحت تری دارد و این موضوع در دست آنهاست. انشاالله با غیرت ادامه می دهیم و برای حفظ این تیم تلاش می کنیم.

مجله اخبار فوتبال داخلی