نصرتی: مردم باید تیم ملی را تشویق کنند


سرویس خبر شماره: 1817017 |
08 فروردين 1401 ساعت 12:05 |
33 |

0نظرات

کره در بازی با ایران انرژی بیشتری داشت

مدافع سابق تیم ملی و سرمربی فعلی تراکتورسازی گفت: همه باید در این برهه حساس از تیم ملی و کادرفنی آن حمایت کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از باخت ایران مقابل لبنان، ملی پوشان اکنون با انگیزه مضاعف آماده دیدار با لبنان در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی هستند و امیدوارند در این دیدار دوباره صدرنشین گروه شوند. نصرتی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: انشاالله بازی خوبی با لبنان انجام می دهیم و می توانیم پیروزی بسیار خوبی کسب کنیم که به نظر من می توانیم و پتانسیل آن را داریم و انشالله کره نتواند. برای بردن بازی در طرف مقابل و ما دوباره در اوج خواهیم بود.” برویم دل مردم را شاد کنیم. تیم ملی کار خود را به خوبی انجام داده است و باخت مقابل کره چیزی از ارزش های کادر فنی و بازیکنان ما کم نمی کند و با برنامه ریزی و آمادگی خوب خود را برای جام جهانی آماده می کنیم.
وی در ادامه در مورد اجازه تماشاگران برای تماشای بازی مقابل لبنان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد، گفت: قطعاً انشاءالله حضور مردم بسیار خوب است و باعث دلگرمی و ارادت برای بازیکنان و بازیکنان خواهد شد. تیم ملی که آنها نیز با انگیزه هستند.» این راه را ادامه دهید.
بازیکن سابق تیم ملی درباره بهتر شدن شرایط تیم ملی با بازگشت جهانبخش، پورعلی گنجی و صادق محرمی در دفاع راست اظهار کرد: شجاع خلیل زاده هم مصدوم بود و فکر می کنم یکی از دلایلی که نتوانستیم در این بازی خوب باشیم. بازی مقابل کره غیبت بازیکنان بود. ما نمی توانیم اینطور قضاوت کنیم اما قطعا اگر این بازیکنان بودند شرایط بهتر می شد. آنها از نتیجه تیم ملی رنج می برند اما به دو دلیل می توانم به این فکر کنم که چرا در این بازی کیفیت همیشگی را نداشتیم: کاری نکردیم که بازی را با انرژی بسیار مضاعف شروع کنند و توانستند برنده شوند.
نصرتی در پایان درباره انتقادات به اسکوچیچ و تیم ملی پس از شکست گفت: هر عزیزی که صحبت کند برای من قابل احترام است اما من شخصا فکر می کنم آقای اسکوچیچ و کادرفنی نیاز به حمایت دارند چرا؟ چرا که در این مقطع حساس قبل از مسابقات مقدماتی، تیم ملی 4 بازی در بحرین انجام داد. فکر می کنم بحرانی ترین شرایط در ده سال اخیر تیم ملی بوده که خیلی خوب کار کرده است. وحید هاشمیان و کریم باقری کار خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند. شرایط به گونه ای است که همه باید حمایت کنند و مشوق تیم ملی و در راس کادرفنی باشند. من فکر می کنم آنها کار خوبی انجام می دهند و مردم باید از آنها حمایت کنند.



مجله اخبار فوتبال داخلی