نصف فریک های لیگ برای کنترل این 40 چیزی!

مهاجم فصل گذشته فولاد که در ابتدای فصل با لهجه ربیعی به نارنجی پوشان رفسنجان پیوست و با استفاده از تجربه و هوش بالای خود در اکثر بازی های تک به تک ضربه سر، پشت سر مدافعان سریع حریف قرار گرفت و توانست دو نفر را ارسال کند. به هم تیمی هایش کمک می کند. و شاید اگر زمین چمن ورزشگاه آرام بود می توانست در همان ورزشگاه دروازه حریف را باز کند تا تعداد گل هایش و همچنین پاس گل هایش به 3 برسد.

1788913
تصویر جالبی که از بازی مس مقابل پیکان به جا مانده این است که شیمبا به میزان قابل توجهی در محاصره چند بازیکن جوان خودروسازان قرار گرفته بود اما در نهایت از دست مدافعان حریف فرار کرد و دو گل به نام خود زد.


سرویس خبر شماره: 1863305
17 ژانویه 1401 در 08:22
6.7 هزار |

0نقطه نظر

وقتی مس برزیلی به جوانان پیکان آموزش داد

مس ستاره برزیلی مقابل جوانان پیکان نمایش فوق العاده ای داشت و با دو پاس گل به برتری تیمش کمک کرد.

نیمی از پدیده های لیگ برای حفظ این اربعین!

شیمبا که عکس‌های پسرش، لوکاس پریدا مندز را در تمرینات من قبل از بازی با استقلال منتشر کرده بود، با استقبال خوبی روبرو شد و این بار پسرش را به عنوان تماشاگر ممتاز بازی خود روی سکوهای ورزشگاه دید. حضوری که برای او خوب بود و برترین گلزن خارجی لیگ این بار به عنوان پاسور، تاثیر خاص او را در نتیجه مس نشان داد.

1788914
لوکاس پریرا، پسر ناز شیمبا که شباهت زیادی به رونالدینیو دارد، قبل از بازی در عکس تیمی بازیکنان مس ظاهر شد تا این تصویر خاص از روز درخشان لوسیانو را به یاد بیاورد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

شاگردان محمد ربیعی در شرایطی مقابل پیکان به پیروزی رسیدند که لوسیانو پریرا مندز، شیمبا، مهاجم باتجربه این تیم در روزی که باید برای ایجاد موقعیت با بازیکنان جوان و دونده پیکان تک به تک می شد خوش درخشید. و بهترین های خود را بدهد. عملکرد فصل از نظر آماری

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال مس رفسنجان پس از توقف استقلال در ورزشگاه آزادی در دیداری نسبتاً برتر، در نهایت موفق شد در ورزشگاه خانگی خود در رفسنجان، پیکان را با دو گل جلو ببرد و جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.