نصیرزاده: پایداری تراکتور ادامه خواهد داشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پست نوروزی خود از ثبات در باشگاه تراکتورسازی خبر داد و تاکید کرد که این روند ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به مناسبت عید نوروز پیامی منتشر کرد.

نصیرزاده: پایداری تراکتور ادامه خواهد داشت

تراکتور در سال 1402 در مسیر تعیین شده با عنوان “ثبات” حرکت می کند و تمدید قرارداد بلندمدت پاکو خمز و سایر بازیکنان نشان از اهداف بلند باشگاه برای فصول آینده دارد و امید است در سال جدید قلب مردم آذربایجان بیش از همیشه باشد. خوشحالی آنها بر گردن ایران عزیزمان است و تراکتور به عنوان عامل اصلی نشاط و شادابی جامعه، خنداندن خانوارها.



مجله اخبار فوتبال داخلی

«نوروز کهن؛ پیوند نسل‌های گذشته و حال است که نوید بخش آمدن فصل رویش و طراوت و شکوه خداوند است. به یاری خالق سال 1402 و آغاز فصل بهار را به پیشگاه خداوند متعال تبریک می‌گویم. مردم آذربایجان بخصوص هواداران خونگرم و پرشور تراکتور از درگاه خداوند متعال برای شما آرزوی سلامتی و بهروزی و شادکامی دارم.

برنامه برای رساندن تراکتور به جایگاه واقعی خود در سال 1401 تنظیم شد و خوشبختانه با انتصاب مربیانی با دانش بین المللی و جمع آوری بازیکنان باکیفیت داخلی و خارجی، پیشرفت زیادی در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده داشته ایم. اکنون تراکتورسازی در مستطیل سبز و روی سکوها یکی از قدرتمندترین باشگاه های آسیاست و کسب رتبه برتر در آمار بهترین های فوتبال ایران نشان از قدرت بالای این تیم از نظر فنی دارد.

بسیار خوشحالم که فوتبالدوستان برای تماشای بازی های جذاب و زیبای تراکتور لحظه شماری می کنند و هواداران ما فارغ از نتیجه از فوتبال زیبای تیم محبوب خود لذت می برند و در صورت مشکل شعار “ایبی یوخ” خواهد بود. بار دیگر توسط هواداران در استادیوم ها برداشته می شود.


سرویس خبر شماره: 1896846
آوریل 01, 1402 در 10:59
556 امتیاز خبر

0نقطه نظر

ما به سمت اهداف پیش می رویم.