نظارت دقیق بر ارتباطات باشگاه


سرویس خبر شماره: 2052051
11 جولای 1403 ساعت 12:41 |
1.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

سازمان لیگ مکاتبات را رصد می کند.

سازمان لیگ در فصل جدید تمامی ارتباطات باشگاه ها را با جدیت بیشتری رصد می کند.

نظارت دقیق بر ارتباطات باشگاه

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سازمان لیگ در فصل گذشته به باشگاه ها تاکید کرد که تمام مکاتبات خود را به صورت خودکار انجام دهند و در صورت درخواست یا اعتراض به کمیسیون های اخلاق، انضباط، تجدید نظر، داوری و… . باید سیستم تعریف شده را رعایت کنند اما فدراسیون تاکید دارد که از این پس ارتباط باشگاه ها نیز زیر نظر آنها انجام شود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به سازمان لیگ تاکید کرد که همه باشگاه‌ها باید بازی خود را در چارچوب تعریف‌شده برگزار کنند و سازمان لیگ نیز بر آن نظارت داشته باشد.

در نامه رئیس فدراسیون فوتبال آمده است:

«رئیس محترم سازمان لیگ فوتبال
احتراماً با نزدیک شدن به فصل جدید لیگ برتر فوتبال، لازم است با تاکید حداکثری بر استفاده دقیق از توانمندی های سامانه هوشمند، مبدأ و مقصد کلیه ارتباطات بین تمامی باشگاه ها و این سازمان فقط در همین راستا انجام شود. این پلت فرم
بر این اساس، هرگونه توافق احتمالی (حتی در مورد پرسش و پاسخ) مبنی بر تماس شفاهی مطابق با این مفاد معتبر نیست و باید به طور کامل در اتوماسیون مربوطه (پرسش و پاسخ باشگاه و سازمان سازمان) ثبت شود. لیگ).
دبیر کل فدراسیون فوتبال موظف است با همکاری معاونت فناوری اطلاعات فدراسیون و سازمان لیگ، ارتباط آنلاین را در این زمینه تسهیل کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی