“نظارت” لیورپول دارای “120 میلیون یورو” مرد است، همانطور که بسیاری از باشگاه ها “عاشق شده اند”

با وجود پیوندهای بسیار زیاد به جود بلینگهام، بعید به نظر می رسد که بتوانیم هر دو هافبک را همزمان بخریم، بنابراین ممکن است آرژانتینی را به عنوان یک برنامه B برای نوجوان بوروسیا دورتموند قرار دهیم.

او در قراردادش بند آزادسازی 120 میلیون یورویی دارد، بنابراین برای هیچ باشگاهی کار آسانی نیست، بنفیکا سعی خواهد کرد او را حداقل تا پایان فصل جاری حفظ کند.

لیورپول هافبک های زیادی را زیر نظر دارد، او یکی از آنهاست.

بازیکن بنفیکا به عنوان بازیکن جوان مسابقات اعطا شد زیرا کشورش مدعی بزرگترین جایزه در فوتبال بین المللی بود و این همیشه به این معنی است که مشخصات او به حدی ارتقا یافته است که اکنون تعداد زیادی باشگاه از استعدادهای او آگاه خواهند شد.

این بازیکن 21 ساله تنها در تابستان با تیم پرتغالی قرارداد امضا کرد و بنابراین آنها مطمئناً مایلند او را برای بیش از شش ماه نگه دارند – حتی اگر پیشنهادهای بزرگی برای او ارائه شود.

رقابت برای امضای او و دستمزدی که بیش از 100 میلیون پوند است، باید کافی باشد تا ببینیم که این معامله آسانی برای قرمزها نخواهد بود تا از خط عبور کنند.

همانطور که توسط Fabrizio Romano برای گرفتار آفساید، ما یکی از بسیاری هستیم که ظاهراً اکنون به انزو فرناندز علاقه مند شده ایم: باشگاه های لیگ برتر، باشگاه های لالیگا… بسیاری از آنها عاشق انزو شده اند.

بیشتر بخوانید: (تصاویر) پاسخ سه پستی الهام بخش ایبو کوناته به شکست در فینال جام جهانی


اختصاصی: تک تک کلمات مصاحبه سفیان امرابات ما با اناس باخار – آیا مراکشی برای قرمزها امضا می کند؟

بازیکنان زیادی در جام جهانی امسال حضور داشتند که قبل از شروع مسابقات با قرمزها مرتبط نبودند، اما به نظر می رسد لیورپول نظارت بر برخی از آنها را در طول و پس از پایان مسابقات در قطر آغاز کرده است.

https://www.empireofthekop.com/2022/12/20/liverpool-monitoring-e120m-man/ منبع: