نظرسنجی: آیا غول فوتبال اروپا از جام جهانی کناره گیری می کند؟

در شرایطی که در پایان دور اول مرحله گروهی آلمان بدون امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و در هفته دوم مسابقات باید به مصاف اسپانیا برود.

شروع ناامیدکننده آلمان در جام جهانی 2022 در کنار تیم ترسناک انریکه، بسیاری از هواداران مانشافت را برای صعود به دور بعد ناامید کرده است.

نظرسنجی: آیا غول فوتبال اروپا از جام جهانی کناره گیری می کند؟


سرویس خبر شماره: 1855181
02 دسامبر 1401 ساعت 22:02 |
17.7 هزار |

20نقطه نظر

باور کردنی نیست؛ فلیک و ستاره هایش در شرف حذف شدن هستند

به گزارش “ورش سه”، شکست باورنکردنی آلمان مقابل ژاپن در بازی رفت حضورشان در جام جهانی 2022 و همچنین پیروزی وحشتناک اسپانیا مقابل کاستاریکا، تردیدهایی را در مورد شانس صعود آلمان از مرحله گروهی به مرحله گروهی ایجاد کرده است. بالاترین سطح ممکن

عملکرد فوق‌العاده انریکه استودنس مقابل کاستاریکا باعث شد کمتر کسی احتمال شکست لاروخا مقابل مانشافت را تصور کند و در آن سوی گروه، ژاپن که آلمان را در یک بازگشت ویژه شگفت‌زده کرد، شانس کمی برای شکست دادن کاستاریکا دارد. که در مقابل اسپانیا حتی او ضربه ای به دروازه نداشت.

شما مخاطبین سایت ورزش 3 می توانید پیش بینی خود از سرنوشت آلمان در این جام را در قسمت نظرات ذخیره کنید تا در اسرع وقت با سایر کاربران به اشتراک گذاشته شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

بر اساس رده بندی، اگر آلمان مقابل اسپانیا پیروز نشود و به جای آن ژاپن کاستاریکا را شکست دهد، تقریباً مسلم است که باید با جام جهانی 2022 قطر خداحافظی کند.

البته اگر ژاپن مقابل کاستاریکا پیروز نشود و آلمان مقابل اسپانیا شکست نخورد، در این صورت با توجه به پیروزی احتمالی اسپانیا مقابل سامورایی ها، مانشافت می تواند با یک برد با گل بالا مقابل کاستا از گروه E عبور کند. ریکا، به لطف تفاضل گل بهتر.

آیا آلمان با ستاره هایی مانند نویر، کیمیچ، مولر، سانه، گنابری، هاورتز راه خود را به دور بعدی خواهد یافت؟