نظری عجیب در مورد تیم مورد علاقه وزیر و تاج

ملکی نماینده مردم زاهدان در شورای اسلامی از حمایت همه جانبه مجلس از تیم ملی گفت و برای شاگردان کارلوس کی روش آرزوی موفقیت کرد اما در حین سخنان خود اظهارنظر عجیبی را خطاب به حمید سجادی وزیر ورزش کرد. و جوانان و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال.


سرویس خبر شماره: 1852584
17 نوامبر 1401 در 10:48 ب.ظ
13.7 هزار |

6نقطه نظر

مالکی: برای آنها مهم نیست که از کدام تیم حمایت می کنند.

یک نماینده مجلس در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی سخنان عجیب و جالبی ایراد کرد.

نظری عجیب در مورد تیم مورد علاقه وزیر و تاج

مالکی رو به رئیس فدراسیون فوتبال کرد و گفت: البته خود آقای تاج که اینطور ژست می گیرد و دست نمی دهد یکی از حامیان دباش است اما الان رئیس فدراسیون فوتبال است باید حتما رعایت کنند. البته آقای سجادی هم!

این اظهارنظر ناگهانی و غیرمنتظره این نماینده مجلس باعث تعجب مهدی تاج و البته خنده های بی وقفه وزیر ورزش در ردیف اول اتاق شد که مورد توجه دوربین ها نیز قرار گرفت.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر عصر امروز در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد و فداحسین مالکی نماینده مجلس و رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس. همچنین یکی از سخنرانان این مراسم به دعوت فدراسیون فوتبال بود.

وی در بخشی از سخنان خود گفت: من در گذشته رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودم و الحمدالله 80 تا 90 درصد پرسپولیسی ها اینجا هستند (مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی).