نظر کنعانی برای کی روش به قطر رسید!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حوالی ظهر امروز بود که کارلوس کی پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کنید او از تیم ملی و مردم ایران خداحافظی کرد. سرمربی پرتغالی که گفته می شود در آستانه قبول مدیریت تیم ملی قطر است، تلویحا از پایان همکاری خود با فدراسیون فوتبال خبر داده است.

این نظر در صفحه توئیتر عبدالعزیز الباریده نیز برداشته شد. خبرنگار شبکه الکاس بزرگترین شبکه قطر با انتشار ویدئویی از اظهار نظر کنعانی، آن را به عربی ترجمه کرد و به حمله بی سابقه مدافع الاهلی به کی روش پرداخت.

1797032

اما جدا از اهمیت این پست اینستاگرامی واکنش حسین کنعانی زادگان، مدافع تیم ملی برای خداحافظی با سرمربی پرتغالی جالب بود. این بازیکن که در مرحله دوم و سوم مقدماتی جام جهانی 17 بازی از 18 بازی ممکن را انجام داده بود، با تغییرات روی نیمکت ایران و رفتن دراگان اسکوچیچ جایی در تفکرات تیم نداشت.

عدم حضور این دو مدافع باتجربه در جام جهانی باعث ناراحتی و عصبانیت پیر پرتغالی آنها شد. کنعانی زادگان پس از انتشار پست اینستاگرامی کی روش با انتشار کامنتی زیر پست خود نوشت: تو به ایران خیانت کردی نه من و شجاع.

در واقع از زمانی که اسکوچیچ هدایت تیم ملی را برعهده گرفت شجاع خلیل زاده و حسین کنعانی زادگان در یازده بازی در مقدماتی جام جهانی با هم برای تیم ملی به میدان رفته بودند، اما با انتخاب کی روش به عنوان سرمربی – رهبر ایران، تبعید و تبعید شدند. سهم 2 مدافع تیم اسکوچیچ به جام جهانی تنها 45 دقیقه از حضور کنعانی در نیمه دوم بازی با انگلیس بود.


سرویس خبر شماره: 1867887
11 فوریه 1401 در 07:28 ب.ظ |
7.5 هزار |

3نقطه نظر

این اتفاق در شرایطی رخ داد که گفته می شود تا ساعاتی دیگر کارلوس کی روش به عنوان سرمربی جدید تیم ملی قطر معرفی خواهد شد. حضور پیرمرد پرتغالی در کشور محل بازی کنعانی ها و خلیل زاده می تواند نکته مهمی در آینده رابطه این سه نفر باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

کامنتی که حسین کنعانی زادگان زیر پست کارلوس کی روش گذاشته بود در قطر هم تاثیر داشت.

نظر کنعانی برای کی روش به قطر رسید!