نعمتی: فدراسیون دو امتیاز به رقیب مستقیم ما داد

وی درباره شرایط فنی خود گفت: شرایط من خیلی خوب است، عالی نیست اما شرایطم خوب است. دو ماه و نیم است که با تیم تمرین می کنم و در صورت صلاح دید کادرفنی بازی خواهم کرد.


سرویس خبر شماره: 1822734 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 23:39 |
21,782 |

0نظرات

امیدوارم با هواداران جشن قهرمانی بگیریم

هافبک سرخپوشان درباره قانون گلزنی در خانه حریف برای تعیین قهرمان گفت: قانون بازی رودررو را نمی دانم، فکر می کنم اگر مساوی باشیم دو امتیاز دیگر داریم چون فدراسیون داده است. آنها دو نقطه

هافبک پرسپولیس می گوید آماده بازگشت به میادین است.

نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا امروز می تواند بازی کند، پاسخ داد: بازی من در دست کادرفنی است و آماده هستم.

وی درباره پایان قراردادش گفت: وقتی آمدم قراردادم را بستم، قراردادم یک ساله بود و یک سال دیگر هم به آن اضافه شد. یعنی قرارداد من در ژوئن امسال به پایان می رسد.

وی در خصوص اختلاف چهار امتیازی با استقلال گفت: باید بازی به بازی پیش برویم و خدا را شکر این بازی را بردیم و امیدوارم برای بازی بعدی آماده باشیم. اگر این 5 بازی را ببریم می توانیم جام را ببریم.

سیامک نعمتی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنی هست که هیچکس دوست نداشته باشد با او در یک اتاق باشد، پاسخ داد: نمی دانم، نمی دانم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

هافبک راست دست پرسپولیس درباره استقبال از سپاهان گفت: امیدوارم جایی باشد که بتوانیم در زمین بازی کنیم و تماشاگران بیایند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سیامک نعمتی که پس از مدت ها در لیست امروز پرسپولیس قرار داشت، درباره این دیدار گفت: این برد را به هواداران تبریک می گویم. از اینکه بعد از مدتی دوباره آنها را دیدم بسیار خوشحال شدم و امیدوارم همچنان باشند و ما به پیروزی و جشن در پایان فصل ادامه دهیم.