نفت مسجد سلیمان – استقلال با 7 موقعیت گل

گرمای شهر مسجد سلیمان بی شک روی کار تیم های نفت و استقلال تاثیر منفی داشت. با این حال می توان از این دیدار به عنوان یکی از دیدارهای قابل قبول در هفته دوم نام برد.

نفت مسجد سلیمان - استقلال با 7 موقعیت گل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اولین اثر گرما، کاهش تعداد پاس های دو تیم بود. استقلال در این دیدار 323 پاس به ثبت رساند و مجموع پاس گل های تیم میزبان 341 پاس گل است. اگر هر دو تیم در شرایط آب و هوایی ایده آل سعی داشتند به یکدیگر پاس های کوتاه بدهند اما در این دیدار پاس های بلند دو تیم دیده می شد. چرا که میزان دوندگی کمتر شده بود و نفت و استقلال سعی می کردند با پاس های کمتری به دروازه حریف نزدیک شوند.

با توجه به آمار ثبت شده برای این بازی می توان گفت که بازی هجومی استقلال بیشتر از میزبان بود. به عنوان مثال در این بازی 7 ضربه کرنر و 9 پاس از سوی استقلالی ها ثبت شد که تیم نفت 3 کرنر زد و 4 بار توپ را روی دروازه استقلال رد کرد. در پایان می توان به این نکته اشاره کرد که با گرمای هوا در شهر مسجد سلیمان ایجاد 7 موقعیت گل توسط دو تیم عملکرد خوبی در فاز هجومی به حساب می آید. البته موقعیت های گلزنی دو تیم می تواند اختلاف بازی را دو برابر کند و احتمالا یکی از دو تیم برنده زمین را ترک کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1841320
9 شهریور 1401 @ 12:22 |
3.4K |

4نقطه نظر

در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید. نتیجه ای که تیم داخلی از آن راضی به نظر می رسید.

از آنجایی که استقلال مدعی قهرمانی است در این بازی اشتیاق بیشتری برای کسب سه امتیاز از خود نشان داد به طوری که در طول بازی 12 بار شوت زد و 4 موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما شانس تیم نفت مسجد سلیمان 3 بود و بازیکنان این تیم. آنها در طول بازی 10 شوت زدند.