نفرین لمپارد و انگلیس، عامل حذف آلمان از جام جهانی!

دیگری گفت: “عالی کار فرانک لمپارد در اتاق VAR 🤣.”

متیو آپسون در دقیقه 37 با پاس استیون جرارد گل اول انگلیس را به ثمر رساند و یک دقیقه بعد ضربه فرن لمپارد در حالی که بیش از 30 سانتی متر از خط پیروزی با نتیجه فاصله داشت، توسط تیم داوری گل ناشناس ماند. چهار به یک


سرویس خبر شماره: 1856870
11 دسامبر 1401 ساعت 12:17 |
2.7 هزار |

0نقطه نظر

عبور توپ از خط زمین، چه اتفاق آشنا

در یک بازی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 در آفریقای جنوبی، آلمان و انگلیس در استادیوم فری استیت بلومفونتین به مصاف هم رفتند. شاگردان یواخیم لو با گل های کلوزه و پودولسکی پیش افتادند اما سه شیرها می توانند در عرض یک دقیقه به بازی برگردند.

با پخش فیلم اسلوموشن آن گل، هر تماشاگری در نگاه اول فکر می کرد که توپ کاملا از تیر دروازه عبور کرده و به بیرون رفته است، اما ویکتور گومز، داور آفریقای جنوبی در حال صحبت با همکارانش در اتاق VAR بود. پس از دقایقی که این صحنه را بررسی کرد، او به مرکز زمین اشاره کرد تا نشان دهد که گل ژاپن درست است تا ژاپن 2-1 اسپانیا را پیش بیاورد. نتیجه ای که تا پایان مسابقه باقی ماند و منجر به حذف آلمان شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حذف آلمان از جام جهانی 2022 قطر به طرز عجیبی پیش رفت. مردان هانسی فلیک پس از باخت در بازی اول خود مقابل ژاپن، کار خود را برایشان قطع می کنند. با این وجود، تساوی اسپانیا مقابل ژاپن نیز می تواند مبنایی برای صعود آنها باشد، اما تیم لوئیس انریکه در کمال ناباوری تسلیم شکست مقابل سامورایی شد.

خروج تیم هانسی فلیک از جام حذفی باعث خوشحالی بسیاری از هواداران در انگلیس شده است. شاید در ابتدا شنونده با خواندن این خبر فکر کند که انگلیسی ها از کناره گیری یک مدعی جدی و مدعی در راه کسب عنوان قهرمانی ابراز خرسندی کرده اند، اما این مشکل دلیل دیگری دارد که به 12 سال پیش بازمی گردد.

بسیاری دیگر تیم ملی آلمان را مسخره کردند و گفتند: “Auf Wiedersehen” (به امید دیدار دوباره شما).

حالا پس از اتفاقات شب گذشته در بازی ژاپن و اسپانیا، هواداران انگلیس از حذف آلمان خوشحال شدند. آنها احساس کردند که این انتقام شیرینی بود زیرا آلمان به لطف تصمیم بحث برانگیز در مورد عبور توپ از خط تماس، از جام جهانی حذف شد.

نفر سوم گفت: “من فقط می دانم که فرانک لمپارد با چشمک و لبخندی بر لب دارد تماشای عدالت برای گلی که در سال 2010 به ثمر رساند.”

کاربر دوم با به اشتراک گذاشتن ویدئویی از گل لمپارد به آلمان که تایید نشده است گفت: بیایید ضربه لمپارد را در این پست مرور کنیم.

یکی از هواداران حتی VAR را مسخره کرد و گفت: “به وضوح فرانک لمپارد برای آن گل از دست رفته در سال 2010 در اتاق کنترل VAR است و انتقام خود را از آلمان می گیرد.”

هواداران انگلیس پس از 12 سال در اینترنت اعلام کردند که این تصمیم انتقام آنها بوده است. یکی از هواداران گفت: “عدالت برای لمپارد. او در جام جهانی گل نزده است.”

اما چیزی که خروج آلمان را عجیب تر می کند، گل دوم ژاپن به اسپانیاست. آئو تاناکا که توپ را وارد دروازه اونای سیمون کرد، حرکات منتهی به دروازه را آغاز کرد. او توپ را به Ritsu Doan پاس داد. ضربه این بازیکن در آستانه خارج شدن از چارچوب بود که توسط کائورو میتوما دفع شد و تاناکا آن را به گل تبدیل کرد. گلی که ابتدا توسط داور مردود اعلام شد.

حذف آلمان به این معنی است که آنها از زمان قهرمانی در سال 2014 در دو جام جهانی گذشته قهرمان نشده اند و در مرحله گروهی حذف شده اند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آلن شیرر، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس حتی واکنش خود را در توییتر منتشر کرد. او ویدیویی را به اشتراک گذاشت که 1.7 میلیون بار دیده شده است. در این کلیپ کوتاه هشت ثانیه ای، شیرر به همراه گری لاینکر و میکا ریچاردز در حین پخش تلویزیونی به خنده هیستریک می افتند.

آلمان در شرایطی از جام جهانی حذف شد که این تیم در جام جهانی 2010 در شرایطی مشابه انگلیس را حذف کرد.

نفرین لمپارد و انگلیس، عامل حذف آلمان از جام جهانی!

کاربر دیگری افزود: انتقام روح گل لمپارد گرفته شده است.