نقد نایک: هالند-امباپه جایگزین مسی-رونالدو شد

نایک که قراردادی نجومی با ارلینگ هالند امضا کرده است، معتقد است که او در سال های آینده به همراه کیلیان امباپه مانند زوج مسی و رونالدو چهره های اصلی دنیای فوتبال خواهند بود.

نقد نایک: هالند-امباپه جایگزین مسی-رونالدو شد

نایک در شناسایی ستاره های بزرگ دنیای ورزش از سال های اولیه که شروع به درخشش کردند، شهرت زیادی دارد. از جمله ستارگانی که نایک خیلی زود با آنها قرارداد اسپانسری بست و پس از مدتی تبدیل به اسطوره های بزرگ ورزش آنها شد، می توان به لبرون جیمز در بسکتبال و رافائل نادال در تنیس اشاره کرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ارلینگ هالند با انتشار توییتی امضای قرارداد با نایک را تایید کرد. ستاره نروژی پیش از این با شرکت تجهیزات ورزشی آمریکایی قرارداد داشت اما قراردادش به پایان رسیده بود. با توجه به ظهور این ستاره نروژی، دو رقیب منچسترسیتی یعنی آدیداس و پوما تلاش زیادی کردند تا غول نروژی را از رقیب خود دور نگه دارند اما در نهایت او تصمیم گرفت سفیر این برند باقی بماند.نایک.

1837481

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، ارلینگ هالند با نایک قرارداد بست و به عنوان چهره تبلیغاتی این شرکت انتخاب شد و تا پایان دوران فوتبالی خود با کفش های این شرکت در زمین بازی خواهد کرد و در نایک حضور خواهد داشت. آگهی ها.

رسانه های انگلیسی گزارش دادند که قرارداد امضا شده توسط نایک و هلند گران ترین قرارداد اسپانسر بین تولیدکنندگان تجهیزات ورزشی و یک بازیکن فوتبال است. این در حالی است که مبلغ این قرارداد برای رسانه ها فاش نشده است.

1837479

روزنامه انگلیسی تلگراف به نقل از منابعی در شرکت نایک نوشت این شرکت معتقد است ارلینگ هالند و کیلیان امباپه در سال های آینده چهره های اصلی فوتبال جهان خواهند بود و سرمایه گذاری روی این دو بهترین استراتژی ممکن از نقطه نظر تجاری است. . نقطه نظر. این شرکت متقاعد شده است که در سال های آینده، هلند و امباپه همان اهمیتی را خواهند داشت که زوج مسی-رونالدو در سال های اخیر داشته اند.

1837480


سرویس خبر شماره: 1898466
11 آوریل 1402 @ 11:56 ب.ظ
7.2 هزار |

2نقطه نظر

نایک اکنون ارلینگ هلند را به عنوان “فروارد وسط” افسانه ای در برنامه های خود معرفی خواهد کرد، عنوانی که قبلاً در اختیار اسطوره فوتبال برزیل رونالدو نازاریو بود که در سال 2011 بازنشسته شد. منابع خبری می گویند ارلینگ هالند اکنون با شماره 9 در تبلیغات نایک ظاهر می شود. او را مهاجم مرکزی افسانه ای می نامند.