نقل و انتقالات از روی نیمکت ایران آغاز شد!


سرویس خبر شماره: 2051033
6 تیر 1403 ساعت 04:06 |
3.6 هزار |

0نقطه نظر

عملکرد تمامی مربیان لیگ در فصل گذشته

مربیان شاغل در لیگ برتر در فصلی که بررسی کردیم عملکرد متفاوتی داشتند.

نقل و انتقالات از روی نیمکت ایران آغاز شد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بیست و شش مربی در لیگ بیست و سوم هدایت تیم ها را برعهده گرفتند و به عنوان سرمربی در لیگ ایران بازی کردند که از این میان تعدادی تا پایان فصل و تعدادی نیز در یک تیم حضور داشتند. با تغییر تیم یا خروج از لیگ ایران، سرنوشت آنها تغییر کرد.

در بین سرمربیان لیگ برتری محمد ربیعی سرمربی ذوب آهن، ملوان با هدایت تارتار، آلومینیوم با سرمربیگری مجتبی حسینی، شمس آذر با دخی و مسرفسنجان با محرم نویدکیا عملکرد خوبی داشته اند. مربیانی که تغییر قابل قبولی در تیم خود ایجاد کرده بودند و نتایج خوبی کسب کردند و مورد توجه اهالی فوتبال قرار گرفتند.

جواد نکونام با توجه به تعداد بازی هایی که به عنوان سرپرست فنی استقلال انجام داده، بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داده است و با 67 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین مربیان لیگ برتری به خود اختصاص داده است و پس از آن مورایس و ربیعی ت. در ردیف بعدی، البته، اوسمار ویرا است که در مدت زمانی که در آنجا حضور داشت، میانگین عالی داشت.

2045866

اسمار ویرا، خوزه مورایس، پاکو خمز، مارینوس اوزونیدوس، ایگناسیو مارتینز، لوکاس آلکاراس سرمربیان خارجی بودند که تیم‌های لیگ گذشته را هدایت کردند و در این فهرست به جز اوزونیدوس و مورایس، هیچ‌کدام از آنها تنها تا قبل از مسابقات در کنار تیمش باقی نماندند. پایان فصل البته اسمار ویرا از ابتدا به عنوان دستیار در پرسپولیس حضور داشت و در نیم فصل دوم به عنوان سرمربی پرسپولیس را برعهده گرفت که فصلی کامل برای او محسوب می شود.

رسول خطیبی، رضا عنایتی، مجتبی حسینی، سعید دقیقی و مسعود شجاعی مربیانی بودند که نگاه خاصی به استفاده از بازیکنان جوان داشتند.

در این بین سعید دخی، حمید مطهری و مسعود شجاعی اولین تجربه سرمربیگری در یک تیم لیگ برتری را کسب کردند و توانستند در بالاترین سطح فوتبال ایران مربیگری کنند.

2030735

در بین تیم های مطرح، تراکتورسازی و پرسپولیس قطعا تغییر سرمربی می دهند، تردیدها روی نیمکت سپاهان باقی است و استقلال همچنان با جواد نکونام همکاری می کند تا نیمکت آبی ها را بیش از پیش ثابت کند.

یحیی گل محمدی، پاکو خمز، ساکت الهامی، مهدی رحمتی، محمود فخری، عبدالله ویسی، علیرضا منصوریان و فراز کمالوند مربیانی بودند که به دلایل مختلف از تیم خود جدا شدند. و عبدالله وایسی با جدایی از صنعت توانست نتایج خوبی با فولاد کسب کند و. در لیگ برتر بماند

2027601

در ادامه می توانید لیست کامل سرمربیان لیگ برتر را مشاهده کنید. این احتمال وجود دارد که برای شروع فصل آینده تغییرات زیادی در این لیست ایجاد شود و نقل و انتقالات زیادی انجام شود.

پرسپولیس: یحیی گل محمدی – اسمار ویرا

استقلال: جواد نکونام

سپاهان: خوزه مورایس

تراکتور: پاکو خمز – حمید مطهری

ریخته گری آهن: محمد ربیعی

ملوان: مهدی تارتار

آلومینیوم اراک: مجتبی حسینی

شمس آذر در نقش سعید دخی

دروازه بان: مارینوس اوزونیدوس

رفسنجان من: ساکت الهامی – محرم نویدکیا

فولاد: علیرضا منصوریان – ایگیناسیو مارتینز – احمد النامه – عبدالله ویسی

نساجی: مهدی رحمتی – لوکاس آلکاراس – ساکت الهامی

طرفدار: محمود فکری – مسعود شجاعی

استقلال خوزستان به عنوان سیروس پورموسوی

پیکان: رسول خطیبی – غلامرضا عنایتی

صنعت نفت آبادان: عبدالله ویسی – سهراب بختیاری زاده – فراز کمالوند

مجله اخبار فوتبال داخلی