نقل و انتقالات 1.5 میلیون پوندی، تقویت بایچتیک و مدافع نزدیک به خروج – آخرین اخبار باشگاه لیورپول – باشگاه لیورپول

اخبار روز چهارشنبه حاکی از آن است که لیورپول در آستانه تکمیل قرارداد جدید است، در حالی که خبرهای خوبی در مورد استفان باجستیچ نیز منتشر شده است.

لیورپول در آستانه امضای قرارداد

لیورپول در آستانه تکمیل یک بازیکن جدید است، اما ممکن است متوجه نشده باشید!

نوشتن برای اینجا آنفیلد استدیوید لینچ گزارش می دهد که قرمزها در حال نزدیک شدن به قرارداد برای جذب آلوین ایمن 15 ساله از وولوز هستند.

همانطور که لینچ می نویسد، “این نوع خرید نیست که تمایل هواداران را افزایش می دهد” اما بخشی از یک سیاست نقل و انتقالاتی است که به شدت ثمربخش بوده است.

در مورد اینکه چرا این اضافه‌های جوان برای باشگاه بسیار مهم هستند را اینجا بخوانید.

ما شما را به خاطر اینکه چیز زیادی در مورد ایمن نمی دانید قضاوت نمی کنیم، اما به دست آوردن استعدادهای جوان بومی با 1.5 میلیون پوند همیشه هیجان انگیز است.

6 چیز دیگر امروز: تقویت Bajectic و “ناامیدی” بلیط

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 می 2024: استفان باجستیچ، تعویضی لیورپول روی نیمکت قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد روی نیمکت نشست.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 5 می 2024: استفان باجستیچ، تعویضی لیورپول روی نیمکت قبل از بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و تاتنهام هاتسپر در آنفیلد روی نیمکت نشست.  لیورپول 4-2 پیروز شد.  (عکس از رایان براون/تبلیغات)

  • خبر خوب! استفان باجتیچ او قرار است از یک پیش فصل کامل برای لیورپول لذت ببرد زیرا او نماینده اسپانیا در المپیک نخواهد بود. یک کمپین بدون آسیب به شدت مورد نیاز است!
  • روح شنکلی لیورپول به “ناامیدی” شدید هواداران در مورد مسائل مربوط به بلیط در وب سایت رسمی باشگاه اذعان کرده است – این واقعا به اندازه کافی خوب نیست
  • لیورپول پس از تساوی بازیکنان زیر 21 سال قرمزها مقابل بلکپول در مرحله گروهی جام EFL، با نیل کریچلی، مربی سابق خود دیدار می کند.
  • لیورپول اف سی زنان مایل به شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاهی برای مهاجم 19 ساله اولیویا اسمیت – کانادایی استعداد بزرگی است

آخرین اخبار باشگاه لیورپول

لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - شنبه، 18 می 2024: داروین نونیز از لیورپول در جریان بازی لیگ برتر اتحادیه فوتبال بین باشگاه لیورپول و ولورهمپتون واندررز در آنفیلد.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • مارسلو بیلسا، سرمربی اروگوئه، در میان انتقادات فراوان اخیراً از داروین نونز دفاع کرد و اذعان کرد که او فقط یک نگرانی در مورد او دارد.شاهد ورزش)
  • آدریان لیورپول را برای “تعطیلات” ترک نمی کند، در عوض تصمیم دارد برای بازگشت به رئال بتیس گزینه اول باشد و با کلودیو براوو کهنه کار همکار خود برای شماره 1 مبارزه کند.دیاریو دو سویا)
  • اعتقاد بر این است که لیورپول در موقعیت قطبی برای جذب رایان آیت نوری، مدافع چپ ولوز قرار دارد – منبع مشکوک به نظر می رسد، ذهن! (عبدالحامد)

چت دیگر از جای دیگر

لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 26 نوامبر 2023: الخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، اولین گل را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه اورتون و منچستریونایتد در گودیسون پارک به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)لیورپول، انگلستان - یکشنبه، 26 نوامبر 2023: الخاندرو گارناچو، بازیکن منچستریونایتد، اولین گل را در جریان بازی لیگ برتر انگلیس بین باشگاه اورتون و منچستریونایتد در گودیسون پارک به ثمر رساند.  (عکس از دیوید راکلیف/تبلیغات)

  • گزارش ها حاکی از آن است که تیم الهلال لیگ برتر عربستان سعودی می خواهد آلخاندرو گارناچو، مهاجم منچستریونایتد را به خدمت بگیرد. دیدن رفتن او در سن و سالش سخت است! (ورزش تلویزیون الکاس)
  • آنتونی گوردون در حین فعالیت‌های خارج از زمین با انگلیس در یورو 2024 از دوچرخه کوهستان خود سقوط کرد – اگرچه او در دیدار یکشنبه با اسلواکی مورد تردید نیست (اسکای اسپورت)

آنچه باید بخوانید…

جوانا دورکان یک هافبک قوی لیورپول را برای فصل آینده تشریح کرده است و به یک قطعه گمشده آشکار اشاره کرده است که باید به آن توجه شود…

> بخوانید: آرن اسلات در اوج خود یک هافبک را به ارث می برد – اما یک قطعه گم شده آشکار وجود دارد

به این گوش کن…

در قسمت 1 پادکست Wataru Endo ‘RED MACHINE’، کاپیتان ژاپن در مورد لیورپول، یورگن کلوپ، هم تیمی های کلاس جهانی و موارد دیگر صحبت می کند.

این یک گوش دادن عالی است…

https://www.thisisanfield.com/2024/06/1-5m-transfer-looms-bajcetic-boost-defender-close-to-exit-latest-liverpool-fc-news/ منبع: