نماد لیورپول ساوت‌گیت را برای حذف 3 ستاره از تیم انگلیس به چالش می‌کشد

دیدی هامان ستاره سابق لیورپول از گرت ساوتگیت خواسته است فیل فودن، هری کین و جود بلینگهام را از تیم ملی انگلیس کنار بگذارد و مدعی است که هیچ یک از فوق ستاره ها انتظارات را در یورو 2024 برآورده نکرده اند.

انگلیس در یورو 2024 کمپین فوق العاده ای داشته است. آنها تورنمنت را با پیروزی 1-0 مقابل صربستان آغاز کردند، در بازی دوم با دانمارک 1-1 مساوی کردند و با تساوی بدون گل مقابل اسلوونی، مسابقات گروه C را به پایان رساندند. انگلیس علیرغم نمایش ضعیف خود، با پنج امتیاز در صدر گروه قرار گرفت و در مرحله یک هشتم نهایی با اسلواکی دیدار کرد.

هامان ساوت گیت را به چالش می کشد تا ستاره های کین، فودن و بلینگهام را کنار بگذارد

مانند بسیاری از همتایان خود، هامان ارزیابی انتقادی از اجراهای صحنه گروهی انگلستان ارائه کرده است. او از ساوت‌گیت خواست تا یک تماس جسورانه و سه ستاره ستاره‌دار کین، فودن و بلینگهام را از ترکیب اصلی خود مقابل اسلواکی دریافت کند.

او در صحبت با RTE (از طریق TeamTalk) گفت:

اگر به این بازیکنان بزرگ پایبند باشید و آنها به وضوح عملکردی نداشته باشند، فکر می کنم امکان حذف آنها وجود دارد. فکر می کنم موردی وجود دارد که فودن، بلینگهام و کین را کنار بگذاریم.

به عنوان یک مدیر، اگر می خواهید احترام کل تیم را جلب کنید، باید به دنبال پسران بزرگ باشید. اگر دنبال پسرهای کوچک بروید، مردم به شما احترام نمی گذارند. فکر می‌کنم او اکنون در مرحله‌ای است که مردم اعتمادشان را به او از دست داده‌اند، کارشناسان اعتمادشان را به او و انگلیس از دست داده‌اند، و تیم هم اعتمادشان را به او از دست داده است.

هامان افزود:

من فکر می کنم بزرگترین مشکل این است؛ آنها فودن و بلینگهام را در یک تیم دارند. واضح است که کار نمی کند، اما او بطری برای انداختن هیچ کدام از آنها را ندارد.

من فکر می کنم او باید یکی از آنها را بیرون بیاورد یا بلینگهام را کمی عقب تر منتقل کند، اما او نمی خواهد این کار را انجام دهد زیرا به دلایلی فکر می کند بلینگهام باید در موقعیتی پشت سر کین بازی کند.

در نهایت، او نام چند بازیکنی را که می‌توانستند جای ستاره‌های ضعیف انگلیس را پر کنند، حذف کرد.

هامان در پایان افزود:

اگر او یکی از این دو را رها کند، این به او فرصت می‌دهد تا پالمر را وارد کند، گوردون را بیاورد، ایز را بیاورد. شما بازیکنان زیادی دارید. جارود بوون هفته گذشته وارد زمین شد و این فرصت را برای کین ایجاد کرد و او این کار را انجام نداد.

اگر سه شیرها در مرحله یک هشتم نهایی بر اسلواکی غلبه کنند، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار سوئیس و ایتالیا خواهند رفت.

https://sportslens.com/news/liverpool-hamann-southgate-england-euro-2024/ منبع: