نماینده سازمان لیگ از ورزشگاه انزلی بازدید کرد

با این نظرات به نظر می رسد تا فردا شب (سه شنبه) وضعیت نهایی ورزشگاه میزبان دیدار ملوان و استقلال مشخص شود. باید دید این دیدار حساس هفته دوم در کدام شهر و در کدام ورزشگاه برگزار می شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

عملیات نوسازی برای رفع ایرادات ورزشگاه تختی انزلی از حدود یک ماه پیش با نظارت مسئولان گیلان و شهرستان انزلی آغاز شد اما هنوز به مرحله نهایی نرسیده و ایراداتی دارد. از این رو مشخص نیست این ورزشگاه می تواند در بازی روز پنجشنبه میزبان استقلال باشد یا خیر.


سرویس خبر شماره: 1838436
24 اوت 1401 در 2:47 ب.ظ
1.5 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

قبل از دیدار ملوان و استقلال انجام می شود

نماینده سازمان لیگ فوتبال فردا به انزلی می رود و وضعیت ورزشگاه تختی این شهر را ارزیابی می کند.

در عین حال مسئولان گیلانی معتقدند در شرایطی که بازی های لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار می شود، میزبانی استقلال در انزلی مشکلی ندارد. زیرا چمن ورزشگاه، رختکن و ورودی تیم کاملا آماده و آماده بازی است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، در فاصله 3 روز تا دیدار ملوان و استقلال هنوز ورزشگاه محل برگزاری این دیدار مشخص نیست و فوتبالدوستان منتظر تصمیم سازمان لیگ در این هستند. توجه.

از این رو شورای فوتبال گیلان طی نامه ای آخرین وضعیت ورزشگاه را به سازمان لیگ اعلام کرد اما برای بررسی شرایط قرار است فردا نماینده سازمان لیگ برای بررسی وضعیت تختی ها به انزلی دی مراجعه کند. ورزشگاه و تغییرات