نمی توانستم وقتم را در منچسترسیتی تلف کنم!

رحیم استرلینگ، ستاره جدید انگلیس چلسی مدعی شد که احساس می کند زمان ترک منچسترسیتی فرا رسیده است.

تجربه روزهای اول حضور در چلسی؟ شرایط اردوی پیش فصل از نظر نتیجه و اهداف سرمربی پر فراز و نشیب بود اما نتایج بازی های تدارکاتی واقعی و نهایی نیست و سعی می کنیم بهترین تیم را در طول فصل بسازیم. . پست من عمدتا وینگر است، اما گاهی دوست دارم شناور شوم و توپ را بگیرم. من عملکردم را زمانی قضاوت می کنم که بتوانم بر جریان بازی تاثیر بگذارم.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رحیم استرلینگ پس از گذراندن هفت فصل موفق در منچسترسیتی و کسب قهرمانی های متعدد، در پایان فصل گذشته تصمیم به ترک این باشگاه گرفت و به پیشنهاد چلسی پاسخ مثبت داد. حالا وینگر 27 ساله دلایلش برای جدایی از سیتی و البته پذیرفتن پیشنهاد آبی های لندن در فصل تابستان را باز کرده است.


سرویس خبر شماره: 1837732
20 اوت 1401 @ 4:45 بعد از ظهر
743 امتیاز خبر

0نقطه نظر

رحیم استرلینگ:

هر چیزی دلیلی دارد و این انتخاب برای من سخت بود اما این تصمیم برای من و خانواده ام بهترین است. من 27 سال دارم و استانداردها و دستاوردهای خود را برای یک تیم می دانم، بنابراین چیزی کمتر از آن را نمی پذیرم.

رحیم استرلینگ گفت: “احساس می‌کردم زمانم در سیتی به دلایل مختلف به پایان می‌رسد و دیگر نمی‌توانم وقتم را تلف کنم. به دنبال چالش جدیدی بودم و با توجه به گزینه‌های موجود، چلسی تیم من است. بود. این باشگاه همیشه در رقابت است و فقط در حال بهتر شدن است، به همین دلیل این انتخاب برای من کاملا منطقی بود. ما خاطرات و زمان های خوبی در سیتی داشتیم و در آن فصول، چه در تیم و چه خارج از خانه، چیزهایی که در مورد خودم آموختم.