نه استقلال و نه پرسپولیس؛ مهاجم ملی پوش با تیم اروپایی به توافق رسید



گزینه مورد نظر استقلال و پرسپولیس که حتی با دو تیم بزرگ پایتخت هم مذاکره کرده بود، قرار است فوتبال خود را در خارج از کشور ادامه دهد. جواد آقایی پور که فصل خوبی را با استقلال خوزستان پشت سر گذاشت لژیونر جدید فوتبال ایران خواهد بود.

این بازیکن 24 ساله که با 11 گل نقش مهمی در صعود استقلال خوزستان از لیگ دسته اول به لیگ برتر داشت، در فصل گذشته توانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد و 9 گل و سه پاس گل به ثمر رساند. در قهرمانی نقش کلیدی داشت.

این درخشش باعث شد آقایی پور مورد توجه تیم های بزرگ ایرانی به ویژه استقلال و پرسپولیس قرار بگیرد اما طرفین بر سر مبلغ قرارداد و برخی الزامات دیگر به توافق نرسیدند و به همین دلیل حضور او در پایتخت منتفی شد.

البته آقایی پور همزمان با سایر تیم ها مذاکراتش را ادامه داد تا اینکه با باشگاه اورنبورگ روسیه به توافق رسید و قرار است به زودی قراردادش با این تیم منعقد شود و تنها پس از یک سال بازی لژیونر شود. در لیگ برتر ایران

تیم اورنبورگ روسیه پیش از این در فصل قبل محمد قربانی بازیکن سپاهان را به خدمت گرفته بود و حالا تعداد ایرانیان این تیم به دو نفر می رسد.

اورنبورگ فصل گذشته به سختی در لیگ برتر روسیه ایستادگی کرد و حالا با جذب آقایی پور و حضور قربانی به فکر صعود به رده های بالاتر است.

بیشتر بخوانید: قطری ها برای خرید ستاره پرسپولیس صف کشیدند/الوکره تنها مشتری حسن نیست



سرویس داخلی اخبار فوتبال