نه به بارسا و چلسی: اعجوبه آلمانی در نیوکاسل

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یوسف موکوکو، مهاجم جوان دورتموند هنوز قرارداد خود را با این باشگاه تمدید نکرده و قصد دارد در پایان فصل جدا شود. قرارداد او تا ژوئن 2023 اعتبار دارد و با وجود تلاش دورتموند، او به دنبال یک چالش جدید است. با توجه به اینکه چلسی و بارسلونا در تلاش برای متقاعد کردن موکوکو برای امضای قرارداد برای هفته ها هستند، این ملی پوش آلمانی ممکن است خود را در راه نیوکاسل بیابد.

1785432
یوسف موکوکو ستاره 18 ساله دورتموند که از بارسلونا و چلسی پیشنهاد دارد، با نیوکاسل به توافق اولیه رسیده است.

نه به بارسا و چلسی: اعجوبه آلمانی در نیوکاسل

نیوکاسل در این فصل رابطه بسیار خوبی با مالکان عربستانی خود دارد و با تزریق منابع مالی به این باشگاه، در حال حاضر یکی از گزینه های اصلی ستاره های فوتبال جهان محسوب می شود و توانسته موکوکو را نیز وسوسه کند. این بازیکن 18 ساله در این فصل 22 بازی برای دورتموند انجام داده و 6 گل به ثمر رسانده است. چلسی که غایب موکوکو است، ژائو فلیکس را تا پایان فصل به صورت قرضی از اتلتیکو به خدمت خواهد گرفت و همچنین مارکوس تورام، مهاجم فرانسوی گلادباخ را برای تابستان هدف قرار داده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی

طبق ادعای منابع انگلیسی، نیوکاسل مذاکرات خوب و پیشرفته ای با موکوکو داشته و اولین معامله را با او انجام داده است. دستمزد پیشنهادی نیوکاسل برای موکوکو 150 هزار پوند در هفته است. نه دورتموند و نه چلسی و بارسا چنین دستمزدی را به موکوکو پیشنهاد نکرده اند.


سرویس خبر شماره: 1863950
20 ژانویه 1401 @ 2:45 بعد از ظهر
7.4K |

1نقطه نظر

ادعاهای منابع انگلیسی