نه به پی اس جی، بارسا و رئال: ستاره برزیلی فروشی نیست

سایت نو گل به نقل از منابع موثق نزدیک به سران پالمیرا گزارش داده است که این باشگاه پیشنهاد پاری سن ژرمن، بارسلونا و رئال مادرید برای خرید آندریک را رد کرده است.
پدیده برزیلی در این ماه به اروپا سفر خواهد کرد و شاید از برخی باشگاه ها دیدن کند و شرایط آنها را زیر نظر بگیرد، اما مدیران پالمیراس قصد ندارند به این زودی مذاکراتی را برای فروش او به باشگاه دیگری آغاز کنند.
بسیاری این بازیکن 16 ساله را به عنوان فوق ستاره بعدی برزیل می دانند که این رقابت را برای او بسیار جدی کرده است. آندریچ تا جولای 2025 با پالمیراس قرارداد دارد و بند فسخ قرارداد درج شده 60 میلیون یورو است.


سرویس خبر شماره: 1855043
دسامبر 02, 1401 در 09:32
4.1 هزار |

0نقطه نظر

به گزارش “ورش سه”، درخشش آندریک در ترکیب پالمیراس در چند هفته گذشته توجه بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی را به این بازیکن جلب کرده است.
بسیاری از رسانه های برزیلی و اسپانیایی از مذاکرات چند باشگاه بزرگ اروپایی با مدیران پالمیراس خبر داده بودند و حتی گفته می شد رئال مادرید نمایندگانی را به برزیل فرستاده تا با آنها و خانواده آندریک دیدار کند و زمینه را برای امضای قرارداد با او آماده کند. . .
اما پدر این بازیکن امضای هرگونه قرارداد و توافقی را تکذیب کرد و حتی از امکانات این باشگاه در مادرید کرد و گفت پسرش همچنان هیچ پیشنهادی را قبول نمی کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی پالمیراس پیشنهاد سه باشگاه بزرگ اروپایی برای جذب آندریچ، پدیده برزیلی را رد کرده است.

نه به پی اس جی، بارسا و رئال: ستاره برزیلی فروشی نیست