نه محبی از استقلال می رود و نه قیدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اگرچه در اجرای تعهد مالی باشگاه استقلال به تیم های سانتا کلارا و شباب الاهلی مشکلاتی وجود داشت، اما رضایت این دو بازیکن برای حضور قرضی استقلال تا پایان فصل وجود دارد. در سایت فیفا ثبت شده است، یعنی هر دو بازیکن تا پایان فصل برای تیم فعلی خود بازی خواهند کرد. در صورتی که استقلال به تعهدات مالی خود در خصوص خرید این دو بازیکن عمل نکند، خارجی ها می توانند از باشگاه استقلال به هیات حل اختلاف فیفا شکایت کرده و علیه استقلال رای بگیرند و آن زمان است که این باشگاه باید مطالبات خود را پرداخت کند. دو باشگاه خارجی

محمد محبی و مهدی قیدی برخلاف برخی اخبار در پنجره زمستانی اردوی تیم استقلال را ترک نمی کنند.

نه محبی از استقلال می رود و نه قیدی

همچنین لازم به ذکر است رسیدگی به شکایات این دو باشگاه زمان بر است و با رای گیری فصل به پایان می رسد، سپس این دو بازیکن به صورت خودکار به تیم های سابق خود باز خواهند گشت. علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در سخنان پایانی خود اعلام کرد: باشگاه سانتا کلارا از باشگاه استقلال به فیفا شکایت کرده است و باشگاه شباب الاهلی هنوز این کار را انجام نداده است.

1743765

اگر در این زمان محمد محبی و مهدی قیدی به تیم های خود برگردند و در پنجره زمستانی اردوی استقلال را ترک کنند، تعهد مالی امضا شده توسط استقلال باطل می شود زیرا تعهد مالی امضا شده برای حضور بازیکنان تا پایان فصل است. برنامه ریزی سانتا کلارا و شباب الاهلی در این فصل به دلیل غیبت این دو بازیکن است و به نظر می رسد اخباری که از بازگشت این دو بازیکن به اردوی تیم های سابق خود منتشر می شود جمع آوری درخواست ها باشد. از باشگاه استقلال و محمد محبی و مهدی قیدی تا پایان فصل در استقلال بازی خواهند کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی


سرویس خبر شماره: 1861288
ژانویه 05, 1401 در 09:19
388 امتیاز خبر

0نقطه نظر