نه هند، پنالتی هواداران – پرسپولیس ممکن است اشتباه کند! (عکس)

با وجود اینکه محمدجواد محمدی گفته بود قبل از هند علی نعمتی پیراهنش را کشیده و خطا کرده یا بینندگان و کارشناسان فکر می کنند داور مسابقه خطای هند نعمتی را تشخیص داده است، اما ممکن است خطای سعید صادقی روی مسعود باشد، او شجاع بود که این صحنه بود. بحث نشده است و امکان تغییر بحث داور در مورد برخورد رخ داده وجود دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی در حالی موفق شد که تک گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. صحنه پنالتی جنجالی شد و سرخپوشان معتقد بودند که توپ قبل از خطای علی نعمتی به مهاجم هوادار برخورد کرده است، اما داور ممکن است برای برخورد دیگری در محوطه جریمه سوت زده باشد.


سرویس خبر شماره: 1940108
ژوئن 06, 1402 در 00:09
32.7 هزار |

13نقطه نظر

اکانت جدید صحنه مشکوک نیمه نهایی;

در کرنرهای هواداران، سعید صادقی وظیفه مهار مسعود شجاعی را داشت و در صحنه پنالتی هافبک پرسپولیس با شجاعی برخورد کرد و هر دو بازیکن روی زمین افتادند و دو ثانیه بعد علی صفایی سوت زد و ضربه پنالتی را به ثمر رساند. .

1880083

این احتمال وجود دارد که داور دیدار هوادر و پرسپولیس خطای این بازیکن را با لباس قرمز گرفته باشد نه هند.

نه هند، پنالتی هواداران - پرسپولیس ممکن است اشتباه کند!  (عکس)

تعدادی از کارشناسان داوری به این نکته اشاره کرده اند که قبل از خطای هند علی نعمتی، توپ به دست مهاجم هوادار برخورد می کرد و باید به سود پرسپولیس گل می شد، اما برخورد سعید صادقی و مسعود شجاعی در محوطه جریمه سرخپوشان رخ داد. از دست رفت و صفایی شاید این صحنه را از دست داد و در آن زمان منتظر بود تا سرنوشت توپ را ببیند، سپس سوت زد که دو اینینگ پشت سر هم باز شد و نظرات را به آن سمت برد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

پنالتی دوم هوادار در شرایطی اعلام شد که پس از ارسال توپ از گوشه سمت راست زمین و قبل از خطا یا برخورد دست محمدجواد محمدی مهاجم هوادار و علی نعمتی مدافع تیم پرسپولیس برخورد مشکوک دیگری در مقابل تیم هوادر رخ داد. پست گل اول نشان داد که کارشناسان در مورد آن بحث نکردند.