نه کیش و نه مشهد، باید در تهران بازی کنیم



بحث برگزاری مسابقات استقلال و انتقال آن به شهری خارج از تهران با توجه به نیاز اساسی ورزشگاه آزادی به تعویض زمین چمن و بسته شدن احتمالی آن در روزهای اخیر به طور جدی از سوی مسئولان باشگاه استقلال پیگیری شده است. از ورزشگاه آبی پوشان.

در همین راستا علی خطیر مدیرعامل استقلال روز گذشته به جزیره کیش سفر کرد و از اماکن ورزشی این جزیره بازدید کرد تا احتمالا میزبانی دیدارهای خانگی استقلال را بر عهده بگیرد.

مدیرعامل آبی ها که پیش از این در یک برنامه تلویزیونی از احتمال میزبانی استقلال در مشهد و در ورزشگاه امام رضا (ع) خبر داده بود، حالا به فکر جایگزینی کیش برای میزبانی استقلال است و سرمربی آبی ها معتقد است که برگزاری مسابقات این تیم به زودی برگزار خواهد شد. خارج از خانه تهران به ضرر استقلال خواهد بود.

نکونام امروز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هواداران در خصوص بحث حضور این تیم در کیش با وجود اینکه خطیر برای بازدید از این ورزشگاه به کیش رفته بود، گفت: جلسه ای با آقای دکتر داشتیم. خطیر. و در مورد چندین موضوع صحبت کردیم. اولین چیز این است که می خواهم در مورد قلبم که فوتبال است صحبت کنم. واقعا برای فوتبال ما بد نیست که در تهران ورزشگاهی نداریم که استقلال در آن بازی کند؟ واقعا برای ما بد است. این اولین چیزی است که باید به آن فکر کرد.

او گفت: «رفتن به بازی در جای دیگری ساده ترین کار است. مثلا این استادیوم خوبی نیست؟ خب بریم یه شهر دیگه! واقعا برای فوتبال ما بد نیست که استقلال برای بازی در شهر دیگری برود؟ در مقایسه با تمام استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان اما برای ما بد است.

نکونام سخنان خود را اینگونه ادامه داد: اولین نکته همین بود. به نظر من فوتبال باید نیم فصل در تهران ادامه پیدا کند. این همان چیزی است که از باشگاه انتظار داشتم و باید تا آن زمان ادامه دهیم. در نیم فصل تیم ملی در جام ملت های آسیا شرکت می کند و در این مدت می توانیم کاری انجام دهیم یا ورزشگاه دیگری آماده کنیم.

سرمربی استقلال گفت: استقلال می خواهد تهران را ترک کند، واقعا برای فوتبال ما بد است. روز آخر به آقای خطیر گفتم و به ایشان اعلام کردم که شرایط به گونه ای نیست که بتوانیم به کیش برویم و میزبانی کنیم و برنامه ما این است که در تهران باشیم. انشالله مسئولین می توانند دو سه ورزشگاه را برای میزبانی در تهران آماده کنند. اگر قرار است بازی ها در جای دیگری برگزار شود، می توانیم در تهران میزبان آن ها باشیم. درخواست من این است که بتوانم یک نیم فصل در ورزشگاه آزادی بازی کنم و بعد از یک نیم فصل از طریق تعطیلات و استراحت از فوتبال ما به این مهم رسیدگی شود.

وی گفت: چند هفته در تهران بدون تماشاگر بازی کردیم. حالا می خواهیم دوباره بازی کنیم و سپس به شهر دیگری برویم. فوتبال ما اینگونه آسیب می بیند. حالا بریم هر شهری میزبان نیستیم. ما میزبان هیچ شهری نیستیم که قرار است در آن بازی کنیم، زیرا باید سوار هواپیما شویم و برای بازی به شهر دیگری برویم. من میرم اونجا مهمونم هفته دیگه یه بازی خارج از خانه دارم بازم مهمونم. پس ما میزبان نیستیم.

نکونام در نهایت گفت: این موضوع به تیم ما ضربه می زند. از باشگاه و آقای خطیر خواستیم صحبت کنند تا انشالله مسابقات در تهران برگزار شود تا شرایط برای ما فراهم شود.

بیشتر بخوانید: نکونام: آماده بودم 3 امتیاز را از دست بدهم اما همه بازیکنانمان را می گرفتیم/ تا آخر عمر مدیون استقلالی ها هستم.



سرویس داخلی اخبار فوتبال