نوآوری در تمرین مراکش: تجزیه و تحلیل بر روی صفحه نمایش LCD 50 اینچی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پس از خاطرات تلخ جام جهانی 2018، تیم ملی مراکش حالا با ستاره های سرشناس خود به دنبال تاریخ سازی جام جهانی قطر است. تیمی که با حمایت زبان عربی و فاصله کم دوحه، هواداران زیادی را در کشور میزان و در کنار خود می بیند.

سرمربی تیم ملی مراکش از صفحه غول پیکر به شاگردانش دستورات تاکتیکی داد.

نوآوری در تمرین مراکش: تجزیه و تحلیل بر روی صفحه نمایش LCD 50 اینچی!

لیست ولید الراکارکی برای حضور در جام جهانی بسیار پر حاشیه بود. تعدادی از بازیکنان موفق مراکشی به تیم ملی دعوت نشدند و کار به جایی رسید که بازیکنانی مانند ایوب الکعبی، رایان مای و سامی مای، سرمربی تیم ملی کشورشان را در اینستاگرام دنبال نکردند.

به نظر می رسد رکراکی از طریق این تلویزیون ال سی دی اولین حریف این تیم در جام جهانی یعنی کرواسی را آنالیز کرده و تمرینات امشب تیمش را بر اساس آن برنامه ریزی کرده است. مراکشی ها سپس به مصاف بلژیک و کانادا خواهند رفت و امیدوارند از گروه خود جدا شوند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

ولید الکرکی سرمربی مراکشی با یک مانیتور بزرگ در محل تمرین این تیم حاضر شد و در مانیتور به شاگردانش دستورات تاکتیکی داد. ستاره های مطرحی چون حکیم زیاش بازیکن چلسی، اشرف حکیمی ستاره پاریس، عبدالرزاق حمدالله بازیکن الاتحاد و …. همچنین در کلاس درس مربی خود ایستادند و در مورد نکات مورد تجزیه و تحلیل صحبت کردند.


سرویس خبر شماره: 1854367
28 نوامبر 1401 در 23:46
9.9 هزار امتیاز خبر|

0نقطه نظر

چشم زیاش، حمدالله و حکیمی به مانیتور

به هر حال مراکشی ها پس از پشت سر گذاشتن ناکامی های فراوان، اکنون در دوحه حضور دارند و امشب تمرینات خود را در ورزشگاه الدیل برگزار کردند که اتفاق جالبی را به همراه داشت.

مراکش کار سختی برای صعود به جام جهانی نداشت. آنها در بازی مرگ یا زندگی به مصاف جمهوری دموکراتیک کنگو رفتند و در مجموع با نتیجه 5 بر یک از سد حریف گذشتند و راهی جام جهانی شدند.