نورافکن: نمی توانم گذشته ام در استقلال را فراموش کنم


سرویس خبر شماره: 1822726 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 22:37 |
4,551 امتیاز خبر|

0نظرات

برای بازی های دوستانه باید از کره و ژاپن تقلید کنیم.

مدافع ملی پوش سپاهان درباره شرایط تیم ملی گفت: ما آخرین بازی خود را تقریبا 45 روز پیش انجام دادیم، 45 روز همه پیشکسوتان فوتبال گفتند باید یک بازی تدارکاتی داشته باشیم. باید ببینیم برای بازی تدارکاتی چه کردیم، چرا نرویم از کره و ژاپن تقلید کنیم و ببینیم با کدام تیم ها بازی می کنند و ما هم دنبالشان می کنیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امید نورافکن، مدافع چپ سپاهان درباره حضورش مقابل استقلال در میکس زون در ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: الان بازیکن سپاهان هستم. من همیشه برای استقلال احترام زیادی قائل هستم و همیشه آرزوی موفقیت داشته ام، باید با پولی که دریافت می کنم عشقم را به تیمم نشان دهم و امیدوارم در نهایت هر تیمی که لیاقتش را دارد قهرمان لیگ شود.

امید نورافکن با اشاره به وضعیت تیم ملی و گروهی که در جام جهانی قرار دارند، گفت: شرایط ما سخت تر است. ما می خواهیم در جام جهانی با انگلیس بازی کنیم، شما به لیگ انگلیس نگاه کنید، به دنبال بازیکنانی باشید که انگلیس در اختیار دارد و ببینید چگونه می خواهیم بدون بازی دوستانه مقابل آنها بایستیم؟



مجله اخبار فوتبال داخلی

مدافع چپ سپاهان درباره عضویتش در تیم استقلال توضیح داد.

وی درباره عملکرد خوبش در فاز دفاعی و عدم حضورش در حمله در بازی امشب گفت: موقعیت من در دفاع سمت چپ است و ابتدا باید کار دفاعی خود را انجام دهم و سپس اگر بتوانیم در فاز هجومی کمک کنیم. امیدوارم روز به روز پیشرفت کنیم.

نورافکن درباره چالشی که با هواداران استقلال دارد، توضیح داد: من دنبال چالش و این مشکلات نیستم. شهادت می دهم که حتی یک درصد از این حواشی که برایم ایجاد شد، بی اطلاع بودم. همین برنامه فوتبال نوروزی را که مثال می زنید ببینید، من اصلاً اسمی را که گفتم نمی دانستم، اینقدر حاشیه ساز است و برایم مهم نیست.

وی افزود: کره می خواهد با یک رهبر فیفا بازی کند، ما با کدام تیم می خواهیم بازی کنیم؟ واقعاً می خواهیم با کدام تیم بازی کنیم؟ امیدوارم بهترین بازی تدارکاتی را برای تیم ملی انجام دهند زیرا کار برای ما در جام جهانی سخت است.

نورافکن در واکنش به شایعات حضورش در پرسپولیس گفت: من با سپاهان قرارداد دارم و این شایعات شایعه است.

مدافع چپ سپاهان درباره استقلال و رویارویی با این تیم گفت: من الان بازیکن سپاهان هستم. بعضی چیزها را نمی شود گفت و این شغل نیست که بخواهم در مورد تیم قبلی ام صحبت کنم و دوست ندارم درباره چیزی صحبت کنم که هواداران سپاهان از من ناراضی هستند. اما آیا ما می توانیم این چیزها را فراموش کنیم؟ البته ما نمی توانیم گذشته خود را فراموش کنیم.