نوری: به فینال جام حذفی می رسیم

کاپیتان آلومینیوم ابراز امیدواری کرد که بتواند در دیدار حذفی مقابل نساجی پیروز شود.

نوری: به فینال جام حذفی می رسیم


سرویس خبر شماره: 1871086
29 فوریه 1401 @ 20:05
11.2 هزار امتیاز خبر|

3نقطه نظر

هواداران باید در این بازی با ما باشند.

هافبک آلومینیومی با بیان اینکه روحیه بالایی برای رویارویی با نساجی داریم، گفت: روحیه تیم عالی است و هر بچه ای انگیزه زیادی برای این بازی دارد و با توصیه هایی که آقای رحمتی دارند امیدواریم بتوانیم داشته باشیم. یکی از بهترین بازی های ما از نظر فنی. بیایید نمایشی به نمایش بگذاریم و دوباره برنده شویم.

وی ادامه داد: موقعیت های خطرناک تری نسبت به تراکتورسازی داشتیم و فکر نمی کنم در این بازی حتی یک موقعیت هم خلق کردند، به نظر من اگر کمی دقت می کردیم پیروز می شدیم اما این که موفق شدیم نباختیم. برای ششمین بازی متوالی اتفاق مثبتی است که در تبریز رخ داد.

وی یادآور شد: از همه هواداران آلومینیوم و مردم مان می خواهم در دیدار مقابل نساسی در کنار ما باشند و ظرفیت ورزشگاه را پر کنند تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با آنها پیروز شویم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، امیر نوری درباره تساوی ارزشمند آلومینیوم در بازی اخیر خود مقابل تراکتورسازی گفت: بازی در تبریز برای همه تیم های ایرانی سخت است و حضور تماشاگران در تبریز باعث می شود هر چیزی که دنیا برای یک بازی به میدان برود. امتیاز در زمین تراکتور اما با تیم ما توانست نمایشی شایسته و بهتر از آنها به نمایش بگذارد و دست پر به اراک برگردد.

نوری درباره اینکه فصل گذشته در فینال جام حذفی به نساجی نتیجه را واگذار کردند و حالا باید دوباره در این رقابت ها به مصاف همین تیم بروند، گفت: واقعاً مستحق این نبود که در این فینال و نساجی شکست نخوریم. با یک پاس گل گل زدیم و روزی که بهتر از آنها بودیم نتیجه ای نگرفتیم. نساجی یک باخت در جام حذفی به ما مدیون است و باید این فینال را جبران کنیم.