نوری فر: برای پیروزی باید عاقل و هوشیار بود!

مدیر رسانه استقلال به آنچه که تلاش برای به حاشیه راندن و جنگ روانی رقبا خواند، واکنش نشان داد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نوری فر، مدیر رسانه های استقلال در پستی اینستاگرامی از هواداران آبی های پایتخت خواست وارد جنگ روانی حریف نشوند و در زمین آنها بازی نکنند. . این واکنش احتمالاً مربوط به درخواست هواداران این باشگاه برای پاسخگویی به شایعات درباره بررسی مجدد پرونده بازیکن غیرقانونی گل گهر است.
نوری فر تصویر لوگوی باشگاه را در قسمت توضیحات پست منتشر کرد.
تلاش برخی رقبا برای حاشیه سازی و جنگ روانی علیه استقلال کاملا مشهود است. اما در پاسخ چه باید کرد؟

این باشگاه به دقت فضای مجازی و رفتار رقبا را رصد می کند و در صورت نیاز به اقدامات رسانه ای و قانونی پاسخ خواهد داد.


سرویس خبر شماره: 1822977 |
16 ارديبهشت 1401 ساعت 18:16 |
9,052 امتیاز خبر|

12نظرات

این انتظار که باشگاه و مسئولانش مدام با بیانیه ها و مصاحبه ها به جنگ این لشکر بروند، در راستای اهداف طراحان این بازی است، استقلال در شرایط کنونی نیازمند تمرکز و خونسردی است و رقبا نیز به این موضوع واقف هستند. و قصد دارند با جنگ روانی مسیر استقلال را بر هم بزنند.

در این شرایط لزومی ندارد که پوشش رسانه ای رقبا در فضای هوادار استقلال وایرال شود و به راحتی می توان از کنار این گونه اخبار و اظهارنظرها گذشت. فراموش نکنیم که حساسیت و وسواس ما نسبت به بازی های رسانه ای رقبا، آنها را برای ادامه این رفتار ترغیب می کند.

امروز می توانید به جای تمرکز بر بازی های رسانه ای رقبا، تماشای و حمایت از استقلال را در بازی مهم روز دوشنبه برابر شهر خودرو در ورزشگاه آزادی آغاز کنید. سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است و برای رسیدن به این هدف طلایی باید نهایت عاقل و هوشیار بود.



مجله اخبار فوتبال داخلی