نوری: مقابل پرسپولیس با ده بازیکن خوب بازی کردیم

وی درباره صحنه اخراج گفت: داور حاضر به کارت نشد اما بازیکنان پرسپولیس حمله کردند و داور تصمیم گرفت آقای محمدی را اخراج کند.

او درباره داوری که به ایرپادهایش وصل می شود گفت: «ما با آقای تارتار صحبت می کردیم و آقای تارتار می خواست چیزی بگوید.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد نوری اولین تجربه مربیگری رسمی خود را مقابل تیم محبوبش تجربه کرد. وی در خصوص این دیدار گفت: بازی خوبی بود، پرسپولیس همچنان تیم قدرتمند و قهرمانی است. زحمت کشیده بودیم و نقاط قوت پرسپولیس را شناسایی کرده بودیم. با وجود اینکه ده نفره بودیم، اما خوب بازی کردیم و یک امتیاز هم گرفتیم. خدا را شکر توانستیم از بازی اول دست پر بیرون بیاییم.


سرویس خبر شماره: 1838189
23 اوت 1401 در 01:16
1.4K امتیاز خبر|

1نقطه نظر

نوری در پایان افزود: تیم ما خیلی خوب است و مطمئنا اگر 10 بازیکن نداشتیم می توانستیم فشار بیشتری روی دروازه پرسپولیس وارد کنیم. پرسپولیس قوی ترین تیم ایران است اما در ادامه فصل حرف های زیادی برای گفتن داریم و تلاش می کنیم روز به روز شرایط را در ریخته گری آهن بهتر کنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

نوری از اولین تجربه مربیگری اش مقابل پرسپولیس می گوید.

محمد نوری درباره اولین تجربه مربیگری اش مقابل پرسپولیس گفت: بازی خیلی خوبی بود. خوشحالم که مربیگری ام را در تیم ریشه دار ذوب آهن آغاز کردم. پرسپولیس تیمی بود که چندین سال در آن بازی کردم و افتخار کاپیتانی را داشتم، بازی در بازی اول مقابل پرسپولیس هم سخت بود و هم خوشحال. الان سرمربی ذوب آهن هستم و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می دهم.