نونیز: من خوب بازی نمی کنم و کلوپ منتظر من است

مهاجم لیورپول ادامه داد: “انطباق با محیط جدید بسیار مهم است. من به عنوان یک فوتبالیست باید برای ارائه فوتبال خوب خود را تطبیق دهم، اما خانواده نیز عامل بسیار مهمی است. زیرا اگر خانواده شما خوب باشند، شما هم خوب هستید. من و خانواده من الان در وضعیت خوبی هستند.”

1797690



مجله اخبار فوتبال خارجی

مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول امروز در گفت‌وگو با اسکای ارزیابی صادقانه‌ای از وضعیت خود داشت و گفت: “کلوپ می‌خواست همان نونزی را که در بنفیکا دیده بود ببیند. مثلاً در بازی‌هایی که مقابل لیورپول انجام دادم واقعاً خوب بودم. لیگ قهرمانان سال گذشته می دانم که اکنون خوب بازی نمی کنم اما همیشه سعی می کنم پیشرفت کنم و پیشرفت کنم.

داروین نونس، مهاجم اروگوئه ای لیورپول در ارزیابی صادقانه از عملکرد خود در این تیم می گوید از عملکرد خود راضی نیست و می داند که یورگن کلوپ از او انتظار بیشتری دارد.

نونیز: من خوب بازی نمی کنم و کلوپ منتظر من است

نونز در این فصل تا جایی که می تواند تلاش کرده است و هیچ کس نمی تواند اشتیاق او را زیر سوال ببرد، اما هواداران لیورپول از داروین نونز به خاطر طغیان های گاه به گاه و به خصوص ناتوانی اش در گلزنی انتقاد می کنند.

1797689

اگرچه نونز در این مصاحبه نشان داد که از انتقاد از خود ترسی ندارد، اما همچنین خاطرنشان کرد که همیشه به محیط جدید عادت کرده و خود را با شرایط مختلف وفق داده است. او این روند را برای بازیکنانی که تازه وارد لیگ برتر شده اند عادی می داند.


سرویس خبر شماره: 1868277
14 فوریه 1401 در 00:07
7.3K |

دهنقطه نظر

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، داروین نونز با پیوستن به لیورپول رکورد نقل و انتقالات تاریخ باشگاه را شکست، اما در فصل جاری که لیورپول در شرایط سختی قرار دارد، هواداران از همه بازیکنان تیم به خصوص داروین راضی نیستند. نونز.

سعی می کنم هر روز بهتر از روز قبل باشم. کلوپ می داند که قدرت من سرعت و دویدن من در فضاهای خالی است. می گوید باید آرام باشم و خونسردی خود را حفظ کنم. درخواست دیگر باشگاه این است که بیشتر در زمین حرکت کنم. او می گوید من را بازیکن باکیفیتی می داند اما فکر می کند باید این دو توصیه را رعایت کنم. و البته او می خواهد که من گل بزنم. بارها به من گفته شد که برای زدن ضربات پایانی باید آرامش بیشتری داشته باشم. یورگن از من می خواهد که قبل از زدن آخرین ضربه عجله نکنم زیرا کمی عصبانیت یا عجله توپ را هدر می دهد. او می گوید یک لحظه استراحت کن. در این صورت حتما گل بزنید.”