نویدکیا برای تمدید قرارداد با مس شرط گذاشت


سرویس خبر شماره: 2022032
29 مه 1403 ساعت 02:58
566

1نقطه نظر

بودجه معقول برای مبارزه در صدر رده بندی

سرمربی مس رفسنجان در صورت برآورده شدن خواسته هایش فصل آینده در این تیم می ماند.

نویدکیا برای تمدید قرارداد با مس شرط گذاشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا که از نیم فصل لیگ برتر به عنوان سرمربی مس رفسنجان شروع به کار کرد، علاقه مند است فصل آینده روی نیمکت این تیم بنشیند اما این سوال باید با تحقق یک موضوع حل شود. چند آرزوی مربی

قرارداد نوید کیا با مس رفسنجان به مدت یک فصل و نیم بسته شد اما در پایان فصل جاری هر دو طرف در صورت عدم رضایت از شرایط می توانند قرارداد فصل بعد را فسخ کنند.

در چنین شرایطی نوید کیا اعلام کرد در صورت برآورده شدن آرزوهایش در مس می ماند. بعد از دیدار مس و تراکتور وقتی از پوشان سرمربی نارنجی درباره وضعیت او در فصل آینده با این تیم پرسیده شد، او اینگونه واکنش نشان داد: “من با مدیریت باشگاه صحبت کردم، یک بودجه معمولی، نه پول زیاد. من مخالف هزینه های بیش از حد هستم، زیرا مطمئن هستم که هیچ کس موفق به خرج کردن بیش از حد نمی شود. اگر آنها بتوانند یک تیم خوب با بودجه عادی بسازند. اگر این اتفاق نیفتد، می توانیم آینده را با هم بحث کنیم.

او اضافه کرد: “من عادت دارم تیمی داشته باشم که برای رتبه های برتر جدول می جنگد. من برای جلوگیری از سقوط در مسابقه شرکت نمی کنم، زیرا آن را خیلی دوست ندارم.”

به نظر می رسد نوید کیا از برآورده شدن مطالبات مالی باشگاه مس رفسنجان مطمئن نیست و این موضوع را تلویحا در مصاحبه خود اعلام کرده است. حال باید دید مس رفسنجان در لیگ برتر و جام حذفی چه شرایطی خواهد داشت و در نهایت نوید کیا در نقل و انتقالات تابستانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت.

2007969

مجله اخبار فوتبال داخلی