نویدکیا: تا آخرین لحظه امیدوار بودم که ریسکم جواب بدهد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل پاختاکور ازبکستان که شبی دراماتیک را برای این مربی رقم زد، پیش از صحبت درباره روند بازی، درباره تیم رقیب و تیم رقیب صحبت کرد. تمجید از نحوه بازی و جایگاه خود شروع کرد: قبل از صحبت در مورد بازی، می خواهم برداشت خود را از این گروه بیان کنم و فکر می کنم اگر بخواهم صادقانه در مورد این گروه صحبت کنم، فکر می کنم پاختاکور بهترین است. عامل موقعیت، تیم ما بود. ما بازی های زیادی از این تیم دیده ایم اما متاسفانه این تیم همیشه در مقابل شانس بازی شکست خورده است. من آنها را درک می کنم. چون هر از چند گاهی در سپاهان این اتفاق برای من می افتاد اما به نظرم پاختاکور فوتبال خیلی خوبی بازی کرد و واقعاً می خواهم به مربی آنها (سلاوچه ووینسکی) به خاطر فوتبال خوبی که بازی می کنند تبریک بگویم.
محرم نویدکیا سپس رو به بازی کرد و گفت: فکر می کنم نیمه اول متعادل بود. چون آخرین فرصت هر دو تیم بود، سعی کردند بازی را کنترل کنند، اما فقط پاختاکور کمی بهتر از ما بازی کرد.
وی سپس با اشاره به نیمه دوم اضافه کرد: در نیمه دوم فکر می کنم پاختاکور دوباره در بیست دقیقه اول موقعیت های بسیار خوبی داشت. کمی با عجله فوتبال بازی کردیم و فضای زیادی را در میانه زمین از دست دادیم. اما بعد تصمیم گرفتیم تغییراتی ایجاد کنیم و ریسک های بزرگی را بپذیریم. سعی کردیم تا حد امکان شانس خود را امتحان کنیم. انصافاً ما چهار موقعیت واقعا خوب به پاختاکور دادیم، اما من به همان اندازه خوشحالم که به پاختاکور فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم، خوشحالم که توانستیم در دقیقه آخر به مسابقات برگردیم و هنوز فرصت داریم. این می تواند برای پایان بازی بسیار امیدوار کننده باشد.


سرویس خبر شماره: 1820959 |
03 ارديبهشت 1401 ساعت 01:01 |
2,670 |

0نظرات

من یاد گرفتم که آرزوی برد یا باخت بودن یک تیم نداشته باشم.

از محرم نویدکیا در مورد تعویض های موثری که انجام داد و اینکه چطور توانست با آمدن بازیکنانش روند بازی را تغییر دهد، سوال شد. وی در پاسخ به این سوال گفت: واقعیت این است که در آنالیز دیدیم که مدافعان چپ و راست این تیم و همچنین وینگرهای آنها تمایل زیادی برای حضور در حملات دارند، بنابراین ریسک بزرگی کردیم. . واقعیت فوتبال این است که ما می توانستیم این بازی را ببازیم، اما ریسک کردیم و تا آخرین لحظه امیدوار بودیم که ریسکمان نتیجه بدهد و این اتفاق هم افتاد. این طبیعت فوتبال است و وقتی تیم برنده می شود بهترین مربی می شوم، اما می خواهم به پاختاکور به خاطر فوتبال خوبش تبریک بگویم. آنها می توانستند این بازی را ببرند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره آخرین بازی تیمش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: من همیشه در فوتبال یاد گرفتم که آرزو نکنم تیمی ببازد یا ببرد، فقط می توانم این دیدار را ترک کنم (الدحیل عربستان). قطر پایان مسابقه) و تیم من سازماندهی می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه شناخت کاملی از تیم پاختاکور دارم، این تیم را بهترین تیم گروه چهارم از نظر جایگاه یابی عنوان کرد.