نویدکیا در آستانه ثبت یک رکورد ویژه است


کد اطلاعات: 2049146
28 ژوئن 1403 ساعت 8:41 ق.ظ.
4.1 هزار امتیاز خبر|

7نقطه نظر

محرم نویدکیا در صورت پیروزی می تواند رکورد خاصی را به نام خود ثبت کند.

نویدکیا در آستانه ثبت یک رکورد ویژه است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محرم نویدکیا در صورت پیروزی در فینال جام حذفی می تواند به عنوان بازیکن و مربی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کند. نویدکیا یکی از پرافتخارترین فوتبالیست های ایران است که می تواند به عنوان یک رهبر نیز به این افتخار دست یابد. مربی ورزشی.

محرم نویدکیا به عنوان بازیکن 4 بار با سپاهان قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد و حالا به عنوان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان باید به مصاف تیم سابقش برود و به دنبال قهرمانی دیگری در این مسابقات باشد.

نویدکیا در سال های 83-1382، 85-1384، 86-1385، 92-1391 قهرمان جام حذفی ایران شد و 18 دوره مختلف فوتبال جام حذفی ایران را به عنوان بازیکن بازی کرد. این تورنمنت به فینال رسیده و می تواند رکورد خاصی را از خود به جای بگذارد. .

نویدکیا در نیم فصل هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفت و عملکرد قابل قبولی در لیگ برتر داشت و سبک بازی این تیم را تغییر داد و به لطف روند مثبت او توانستند به فینال جام حذفی راه پیدا کنند و در یک قدمی این تیم قرار بگیرند. از کسب عنوان قهرمانی

تقابل نویدکیا مقابل سپاهان یکی از بهترین موقعیت هایی بود که این مربی می توانست برای قهرمانی در جام حذفی داشته باشد و در موقعیتی جذاب به مصاف تیم سابقش می رود و بازی جذابی خواهد بود.

مجله اخبار فوتبال داخلی