نویدکیا: در بهترین زمان گل زدیم

سرمربی سپاهان گفت: کار در شروع معامله ادامه داشت. در بهترین زمان ممکن گل زدیم و به همین دلیل از زیر فشار خارج شدیم. پس از آن حریف خوب بازی کرد و موقعیت های خوبی داشت. اما بازی را به خوبی مدیریت کردیم و گل های دوم و سوم را به ثمر رساندیم. ما را از نظر ساختاری بهتر کرد. می توانید به خوبی پشت زمین قرار بگیرید و با اعتماد به نفس بیشتری بازی را مدیریت کنید.
وی با اشاره به نیمه دوم گفت: در این نیمه حریف سعی کرد با تعویض های خود فشار بیشتری وارد کند و به کناره ها ضربه بزند. موقعیت های خوبی داشتند. فرصت های خوبی ایجاد کردند. اگر کمی منطقی و باهوش تر بودیم در ضدحملات فضاهای بسیار خوبی داشتیم.

نویدکیا گفت: به عنوان یک تیم حرفه ای باید از فضای پشت مدافعان بهتر استفاده می کردیم. ما چندین بار از آن استفاده کردیم، اما مجبور شدیم بیشتر از آن استفاده کنیم. باید شانس خود را بهتر امتحان می کردیم. در کل بازی جذاب بود. هر دوی این تیم ها خیلی خوب بازی می کنند. آنها به خاطر فوتبالشان حال هواداران را خوب می کنند. امیدوارم تیم صنعت نفت آبادان موفق باشد. تیم خوبی است و فوتبال خوبی بازی می کنند. همین که فوتبال بازی می کنند، من آن را دوست دارم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان گفت: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود.


سرویس خبر شماره: 1817578 |
12 فروردين 1401 ساعت 20:50 |
864 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال محرم”، نویدکیا پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: مثل همیشه بازی فوق العاده جذابی بود. بازی این دو تیم از این جهت جالب است که سعی می کنند فوتبال خوبی ارائه دهند و موقعیت های زیادی ایجاد می کند. همه هواداران در خانه از این بازی لذت بردند. ما یک نقطه سیاه داشتیم. آنها اعلام کردند که بازی با هواداران بود اما متأسفانه آنها را در ورزشگاه ندیدیم. ای کاش آنها بودند و از این بازی لذت می بردند.